محبوب ترین ها
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۷ اسفند

نماینده‌ی مردم تهران درباره‌ی خبری مبنی بر تصمیم‌گیری برای فیلتر تلگرام گفت: بنده هم دو هفته‌ای است خبر فیلتر تلگرام را شنیده‌ام که امیدوارم صحت نداشته باشد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۷ اسفند

با توجه به عدم حضور شرکت‌ها در زمان تعطیلات که فرصت نفوذ را برای مهاجمین ایجاد می‌کند، اقداماتی پیشگیرانه برای حوادث احتمالی فضای مجازی توصیه می‌شود.
به گزارش ایسنا، ایام تعطیل و خصوصاً تعطیلات طولانی، فرصتی مناسب برای مهاجمین جهت انجام نفوذ، سرقت اطلاعات و تخریب در زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات است. به همین دلیل مرکز ماهر (مدیریت امداد و هماهنگی رخدادهای رایانه‌ای) اقداماتی را برای کسب آمادگی بیشتر و پیشگیری از حوادث به مدیران فناوری اطلاعات کلیه سازمان‌ها و شرکت‌ها توصیه کرده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۴ اسفند

اگرچه ارزهای دیجیتالی این روزها در جهان گل کرده و برخی هم‌سودهای کلانی از آن به جیب زده‌اند اما با توجه به عدم تایید قطعی ارزهای دیجیتالی، مسئولان همچنان به مردم توصیه می‌کنند فعلاً از ورود به‌ این حوزه خودداری کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۴ اسفند

ثبت نام از متقاضیان حضور در رویداد Tehran Game Convention 2018 آغاز شد و علاقه‌مندان با خرید بلیت‌های بسیار زودهنگام این رویداد، می‌توانند از تخفیف ۳۰ درصدی بهره‌مند شوند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۹:۳۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۳ اسفند

مهم‌ترین اتفاق سال ۱۳۹۶ در حوزه‌ی فناوری اطلاعات را شاید بتوان نزدیک شدن هرچه بیشتر این حوزه به بخش اقتصادی یا همان اقتصاد دیجیتالی ارزیابی کرد. امری که ظاهراً دولت دوازدهم برای حل بسیاری از مشکلات اقتصادی خود به آن چشم امید دوخته است.

ادامه مطلب