محبوب ترین ها
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۳ آذر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی در توئیت جدید خود، دلایل مسدودسازی اپلیکیشن"ویز" را برای کاربران شرح داد و از بررسی دستور قضایی مبنی بر عدم استفاده از این اپلیکیشن توسط تاکسی های آنلاین شهری خبر داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۳ آذر

محققان ایرانی موفق به طراحی و ساخت برچسب های امنیتی با فناوری نانو شدند که می توان به واسطه ی آن محصول تقلبی را از محصول جعلی تشخیص داد. به گزارش مهر، تشخیص اصالت کالای خریداری شده همواره از دغدغه های مصرف کننده های هر کالایی است، زیرا سهولت در جعل برچسب های اصالت کالا نظیر هولوگرام ها که امروزه در بازار رایج هستند، حفظ و صیانت از برند و جلوگیری از ورود کالای قاچاق و تقلبی را دشوار کرده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲ آذر

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه عدم آشنایی شهروندان با دستگاه خودپرداز غیر نقدی باعث به دام افتادن آنها در دام شیادان شد، گفت: شیادان سایبری با توجه به نا آشنایی شهروندان با کارکرد این دستگاه‌ها حساب آنها را خالی می‌کردند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۹ آبان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از برقراری رومینگ ملی بین اپراتورهای تلفن همراه در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد. شهریار بهنیا مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به برقراری رومینگ ملی در مناطق زلزله زده ی غرب کشور، گفت: با توجه به وقوع زلزله ی منطقه ی غرب کشور و نیاز به ارتباطات با وسعت بیشتر در مناطق زلزله زده، به دلیل ازدحام جمعیت، رومینگ ملی بین تمام اپراتورهای تلفن همراه در غرب کشور برقرار شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۶ آبان

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از بررسی مشکلات ارتباطی زائران امام حسین (ع) در ایام منتهی به اربعین خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، حسین فلاح جوشقانی گفت: پیش از ایام اربعین وضعیت پوشش اپراتورهای تلفن همراه و تقویت سیگنال آنها، پایش طیف فرکانسی به منظور صیانت از فضای فرکانسی و جلوگیری از تداخلات شبکه‌های رادیوئی، وضعیت سرریز سیگنال اپراتورهای کشور عراق در مسیرهای حرکت زائران با استفاده از خودروهای سیار پایش و مانیتورینگ رادیوئی به طور مستمر انجام شده بود تا هموطنان ما مشکل ارتباطی نداشته باشند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۵ آبان

به نوشته‌ی عصر ارتباط، یکی از این نظارت‌کنندگان محتوا در مایکروسافت به قدری صحنه‌های قتل کودکان و تجاوز به کودکان را به اقتضای شغلی به چشم دیده است که وقتی به پسر خودش نگاه می‌کند چنین صحنه‌هایی جلوی چشمان‌اش نمایان می‌شود و بی‌اختیار افسرده می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۵ آبان

همانطور که در جریان هستید زلزله ی غم‌انگیزی در غرب کشور اتفاق افتاد که باعث خرابی های بسیار در مناطق غربی کشور به‌خصوص استان کرمانشاه شد. به گزارش وب‌سایت آی‌تی‌ایران در حال حاضر و با وجود پیشرفت تکنولوژی هنوز راهی برای پیش‌بینی زمان دقیق زلزله وجود ندارد اما با استفاده از همین تکنولوژی‌های فعلی از جمله اینترنت و شبکه‌های اجتماعی می‌توان تا حد زیادی به بازماندگان و آسیب‌دیدگان زلزله که در اثر این نوع بلاها منازل خود را از دست داده‌اند کمک کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۵ آبان

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به همراه چند شرکت بازی‌سازی در یازدهمین دوره ی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال حضوری فعال دارد. به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، حضور پررنگ بازی‌سازان از ویژگی‌های نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال است و علاقه‌مندان به صنعت بازی‌سازی می‌توانند از این غرفه‌ها بازدید کنند.

ادامه مطلب