محبوب ترین ها
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۷ مهر

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، آزادسازی و کاهش مداخله در نظام تعرفه را یکی از برنامه های رگولاتوری برای تحرک تقاضا و افزایش حجم این بازار عنوان کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۵ مهر

به گزارش اداره‌ی کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به عنوان اپراتور پیشگام در صنعت اینترنت چیزها و شهر هوشمند، با امضای تفاهم‌نامه‌ای با شرکت اریکسون در خصوص همکاری مشترک با این شرکت، گام بزرگی را در جهت تحقق هر چه سریع‌تر فناوری‌های مبتنی بر اینترنت اشیا برداشته است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۵ مهر

به گزارش سایت رسمی پلیس فتا، در تمامی خریدوفروش‌های آنلاین بحث مبادلات مالی باید از طریق درگاه‌های بانکی صورت بگیرد، درگاه‌هایی که از طریق بانک‌ها و یا شرکت‌های معتبر و دارای مجوز به متقاضیان ارائه می‌شود. از آنجاکه به دلایل مختلف، برخی از فروشگاه‌ها و کسب‌وکارهای آنلاین ممکن است فاقد نماد اعتماد الکترونیک برای کسب‌وکار خود باشند به سراغ درگاه‌های واسط می‌روند تا بتوانند وجه فروش کالا و خدمات خود را از مشتریان و کاربران به‌ راحتی و بدون اخذ تأییدیه و مجوزهای لازم دریافت نمایند که این موضوع خطر را برای هم‌وطنان دوچندان می‌سازد، زیرا احتمال کلاهبرداری و تخلف در این‌گونه سایت‌ها به‌مراتب بیشتر خواهند بود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۴ مهر

در پی صحبت های دیروز رئیس جمهور آمریکا، وی نام خلیج فارس را اشتباها با عبارت خلیج عربی عنوان کرد. این موضوع بازتاب زیادی در رسانه های ایران و جهان داست و برخی از رجل سیاسی، روزنامه نگاران، هنرمندان، دانشمندان و حتی ایرانیان متعصب به ذره ذره از مرز و بوم میهن خود، این اقدام ترامپ را بی پاسخ نگذاشته و در صفحات اینترنتی و رسانه ها، نظر خود را به این موضوع مطرح کردند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۱ مهر

رسانه های ایالات متحده ی آمریکا ادعا می کنند که مقامات روسی کاربرد آنتی ویروس آزمایشگاه کسپرسکی را برای استفاده در مقاصد جاسوسی طراحی کرده اند. همچنین در متن گزارش این نشریه ها آمده است اعمال تغییرات بر روی این برنامه تنها با اجازه‌ی سازنده‌ی آن امکانپذیر خواهد بود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۶ مهر

یک دختر 21 ساله‌ی چینی پس از بازی طولانی با گوشی هوشمندش کور شد. پزشکان علت کوری این زن جوان چینی را ایجاد مشکل در شبکیه چشم راست تشخیص دادند. این دختر جوان از شهر دونگوان (استان گوانگدونگ) تمام وقتش را به بازی Honour of Kings می گذارند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۳ مهر

Google به تازگی نظرسنجی جامعه شناختی سالانه خود را با عنوان Connected Consumer Study 2017 منتشر کرد. به گزارش این کمپانی، اوکراینی ها در این لیست با 4 درصد کاهش میزان استفاده ی روزانه از اینترنت، نسبت به سال قبل قرار دارند. بر این اساس اگر استفاده ی روزانه ی اوکراینی ها از اینترنت در سال 2016 برابر با 52 درصد بوده است، امسال این میزان به 48 درصد کاهش داشته است.

ادامه مطلب