واشنگتن _ silicon valley قانون نانوشته ای برای تبلیغ کردن به مشتریان دارد : تنها در حالت اورژانسی این کار را انجام دهید
این دقت که از حساسیت روی کاربران ناشی میشود ، نشان میدهد که چرا غول های تکنولوژی در بازی تاثیر گذاری واشنگتن سرگردان اند . در زمانی که همه در حال استفاده از ابزار تکنولوژی برای سازمان دهی و بسیج کردن کمپین های سیاسی اند، کمپانی های silicon valley مایل به مسلح کردن وسایلشان برای بردن دعواهای سیاسی اند . آداام کانر ، که اولین استخدامی دفتر فیس بوک واشنگتن دی سی در سال 2007 بود گفت : " هر بار که چیزی را به اشتراک میگذارید قضاوت هایی همراه با آن وجود دارد .ایده ی ما به این صورت است که "اگر تهدیدی ذاتی در این کار وجود داشت همه ی امکانات آماده میشدند. " "