محبوب ترین ها
ایران و جهان
الناز فرجی۱۶:۸ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۳۰ فروردين

سری اخیر کانال علوم در این هفته تعداد بازدید کنندگان زیادی داشت.
طبق گزارشاتی که به ماشابل رسیده است رئیس جمهور، باراک اوباما به عنوان مهمان و میزبان در پنج سری از برنامه های کانال علوم در پخش عصر گاهی، اخبار و آغاز هفته حضور داشت.
در بخش کوتاه، اوباما طیف گسترده ای از موضوعات به روز از قبیل نوآوری در بهداشت عمومی، فضا و فن آوری را ارائه کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
الناز فرجی۱۲:۸ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۱ فروردين

Jared Schumacher در میان صدها هزار نفر نیوجرسی می باشد که به طور معمول در هنگام پیاده روی از دستگاه های الکترونیکی برای ارسال پیام، گوش دادن به موسیقی و انجام کارهای دیگر استفاده می کند.
بر طبق لایحه ای که اخیرا توسط یک نماینده زن مجلس ایالتی پیشنهاد شده و در نهایت تبدیل به قانون شد افرادی که در هنگام راه رفتن در خیابان با تلفن همراه خود کار کنند جریمه و حتی زندانی خواهند شد.
این جوان 20 ساله در این مورد می گوید: اعتراف می کنم که هنگامی که راه می روم معمولا به موسیقی گوش داده و به ارسال پیام مشغول می شوم. این جوان ادامه می دهد که تاکنون به خود آسیب نزده ام اما افراد زیادی را دیده ام که وقتی در هنگام راه رفتن با گوشی خود کار می کنند حواسشان پرت شده و به در و دیوار برخورد کرده اند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
الناز فرجی۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۹ فروردين

ما در جهانی راحت و پر از نوآوری های کوچک و بزرگ زندگی می کنیم به طوریکه در آخر هفته می توانیم در تخت خود دراز کشیده و کارهای روزمره خود را انجام دهیم. اما جالب است بدانید همه مخترعان بزرگ، مردهایی با روپوش سفید در محیط آزمایشگاه نبودند. در ادامه این مقاله قصد داریم که 5 زن مخترعی را به شما معرفی کنیم که توانسته اند زندگی را برای شما راحت تر کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
الناز فرجی۲۲:۵۵ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۴ اسفند

بارسلونا - مارک زوکربرگ طرف اپل است اما ما کاملا مطمئن نیستیم که او چکار میکرد اگر FBI از او میخواست که وارد گوشی رمز دار یک مشتری شود . مدیر فیس بوک و بنیان گذارش ، در مکالمه ای در روز دوشنبه در مورد موضوعات مختلفی نظر دارد ، و روز اول کنگره ی دنیای موبایل در بارسلونا تمام شد . در طول سخنرانی اش مشکل سروصدا داشت و این باعث شد روی صحنه احساس ناراحتی کند ، حتی چند بار درباره ی عرق کردنش گفت " نمیتوانم کنترلش کنم " . اما آنقدر شجاع بود که پیامی واضح درباره ی راه های بیشماری داد که میتواند دنیا را مکانی بهتر کرد .

ادامه مطلب
ایران و جهان
الناز فرجی۳:۱۷ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۴ اسفند

وکیل مدافع اپل مخالف کسانی است که میگویند کمپانی باید با درخواست دادگاه مبنی بر همکاری اپل با FBI در هک کردن فرد مسلح سان برناردینو موافقیت کند . تد السون، وکیل کمپانی در این هفته ی ABC در مورد مساله شان با FBI گفت که دستور هفته ی پیش مانند جعبه ی پاندورا بود و قبول کردن درخواست قانون میتواند کل IPhone را نابود کند .

ادامه مطلب
ایران و جهان
الناز فرجی۱:۵۱ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۴ اسفند

دپارتمان عدل در روز جمعه کاری کرد تا اپل را وادار کند تا به FBI در iPhone یک مرد مسلح در حمله ای در سن برناردینو در دسامبر وارد شود . این کار سه روز بعد از اینکه قاضی ایالتی دستور به باز کردن گوشی داد انجام شد . مدیر کل اپل تیم کوک در نامه ای سر گشاده مخالفتش با این دستور را اعلام کرد . اپل تا 26 فوریه زمان دارد تا به دستور قاضی پاسخ گوید . شنیده های مربوط به قاضی دپارتمان برای 22 مارس برنامه ریزی شده است .

ادامه مطلب
ایران و جهان
الناز فرجی۲:۵۴ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۷ بهمن

یکی از بزرگترین کمپانی های اینترنتی چین سال گذشته دچار حمله های هکر ها شد ، هکر ها تصمیم گرفتند تا به اکانت 20,59 نفر در Taobao دسترسی پیدا کنند .بر اساس گفته های reuters حمله به بزرگترین بازار چین در اکتبر سال گذشته اتفاق افتاد ؛ که مجرم ها تصمیم گرفتند پایگاه داده های 99 نام کاربری و رمز عبور taobao را بدست آورند . سپس شروع کردند به گذاشتن نام ها و رمز های عبور به سایت و 20.59 میلیون کاربر فعال با رمز عبور های منطبق را پیدا کردند . صاحب taobao ؛ بزرگترین شرکت علی بابا تجاری روز پنجشنبه گفت که شرکت سعی کرد جلوی حمله را بگیرد و بیشتر تلاش های ورود را مسدود کرد، سپس آن را به پلیس گزارش داد . هرگز افشا نکرد که چه ضرر هایی به کاربرها وارد شد .

ادامه مطلب
ایران و جهان
الناز فرجی۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۴ آذر

این دزدی تعداد بسیار زیادی است که تنها توسط یک هکر انجام گرفته است.
FBI اعلام کرده است که یک هکر با نام مستعار آقای خاکستری تعداد 1.2 میلیارد رمز عبور حساب های آنلاین را دزدیده است –ظاهرا این تعداد تا کنون بزرگترین دزدی کلمات عبور اعتباری بوده است.
بله!نه تنها پنجاه بلکه 1.2 میلیارد سایه خاکستری است(اشاره به رمان معروف 50 سایه خاکستری"Fifty shades of Gray ")

ادامه مطلب
کاربران می خوانند