محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۹ مهر

مدیرعامل ایرانسل از درآمد مستقیم ۳۶ هزار میلیارد تومانی و مجموع ۴۶.۳ هزار میلیارد تومان درآمدهای مستقیم و غیرمستقیم دولت از محل پروژه اپراتور دوم تلفن همراه خبر داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۸ مهر

بر اساس اعلام گمرک، از ابتدای سال جاری اظهار واردات تلفن همراه ۸۲ درصد رشد داشته است.
برای انجام اقدامات بعدی خود، شائبه کاهش اظهارگمرکی موبایل را مطرح کردند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۸ مهر

مدیرعامل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان گفت: با اقدامات در دست انجام ضعف آنت دهی تلفن همراه در شهرستان رضوانشهر مرتفع می شود.
فرزاد توکلی روز دوشنبه در نشستی با فرماندار شهرستان رضوانشهر بمنظور رفع مشکلات ارتباطات مخابراتی این منطقه افزود: ظرف چند روز آینده اکیپ های عیب یابی به مناطق مختلف رضوانشهر و پره سر اعزام شده و بر اساس تست های بعمل آمده اقدامات فنی در این خصوص انجام و موانع موجود برطرف می شود.
وی افزود: ۹۵ روستای رضوانشهر و پره سر تحت پوشش ارتباطات مخابراتی هستند در عین آنکه ضعف هایی هم در همین مناطق وجود دارد که تلاش ما بر رفع این مشکلات است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۸ مهر

به گزارش پیوست، طرح‌ «حمایت از توسعه و رقابت‌پذیری پلتفرم‌های ارائه دهنده خدمات پایه و کاربردی شبکه ملی اطلاعات» که اواسط شهریور ماه در مجلس اعلام وصول شد، حالا به گفته رئیس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات کلیات این طرح در جلسه امروز (۲۸ مهرماه) مورد بررسی قرار گرفت و به دلیل اینکه طرح کاملی نیست، نیاز به بازبینی دقیقی دارد. همچنین آنطور که مصطفی طاهری اعلام می‌کند یکی از بخش‌های بحث‌برانگیز این طرح که مربوط به ساماندهی نظام فیلترینگ کشور می‌شد از آن حذف شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۷ مهر

مدیرکل نظام مدیریت امنیت اطلاعات (نما) با اشاره به فعالیت سامانه جامع خدمات و محصولات امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات گفت: تاکنون ۳۱۶ گواهی معتبر در حوزه خدمات افتا صادر شده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند