محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۰ مرداد

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت ارتباطات اعلام‌ کرد: ۴۰ هزار واحد مدرسه به شبکه مستقل هوشمندسازی مدارس متصل شده‌اند که تا پایان شهریور امسال این عدد ۸۴ هزار واحد مدرسه می‌رسد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۰ مرداد

به گزارش آی‌تی‌ایران، اینترنت خبرنگاران تازه‌ترین میدان تنش پیش آمده بین دو اپراتور اصلی موبایل یعنی همراه اول و ایرانسل با وزارت ارتباطات است. دو اپراتور بعد از آنکه به‌طور مشترک اقدام به حذف برخی بسته‌های اینترنتی ارزان‌قیمت کردند با انتقاد صریح مقامات وزارت ارتباطات روبه‌رو شدند. مدیران این وزارتخانه که معتقد بودند این تغییر بسته‌ها باعث افزایش هزینه مشترکان می‌شود به اپراتورها هشدار دادند بسته‌های قبلی باید سریع‌تر دوباره به لیست فروش اپراتورها برگردد. به‌رغم تهدیدات مختلف دولت و ورود سازمان تعزیرات و حتی تصمیمات بعدی رگولاتوری و تهدید به لغو امتیاز اپراتورها حاضر به تبعیت از تصمیم رگولاتور نشده‌اند و همچنان مشترکان مجبور به استفاده از بسته‌های جدید هستند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۹ مرداد

به گزارش مهر، آمار ثبت سایت‌های اینترنتی با هویت ایرانی در ۵ ماه اخیر نشان می‌دهد که این روند نسبت به سال گذشته با کندی همراه است و به نظر می‌رسد شیوع ویروس کرونا در این بخش نیز بی‌تاثیر نبوده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۹ مرداد

به گزارش پیوست، ۱۸مرداد و بعد از یک ماه دوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از شبکه‌های اجتماعی او با منتشر کردن یک پست در صفحه اینستاگرام خود باعث شد تا کاربران مجددا از این فرصت پیش آمده در مورد گرانی بسته‌های اینترنتی اپراتورهای همراه اول و ایرانسل، چرایی این اتفاق، نتیجه پیگیری شکایت وزارت ارتباطات از این دو اپراتور، کاهش سرعت اینترنت، فیلترینگ و … گلایه کنند. در بین بیش از ۸ هزار کامنت کاربران پای این پست جدید، محمدجواد آذری جهرمی در پاسخ به گلایه یکی از کاربران در مورد وضعیت اسفناک اینترنت و حذف بسته‌های اینترنتی بلند مدت از سمت اپراتورها گفته است که به زودی نتیجه پرونده شکایت از همراه اول و ایرانسل در تعزیرات مشخص می‌شود؛ اما تا آن زمان او پیشنهاد داده که بسته‌های قدیمی و ارزان قیمت اپراتورها، از طریق سایت آن‌ها خریداری شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۹ مرداد

به گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مشترکان تلفن ثابت می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۲۰۲۰* برای دریافت صورتحساب خود اقدام کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۹ مرداد

به گزارش ایسنا، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و اقتصاد هوشمند وزارت اقتصاد و دارایی از راه اندازی سفته دیجیتال وارایه تسهیلات الکترونیکی به کسب وکارهای آسیب دیده در زمان همه‌گیری ویروس کرونا خبر داد.

ادامه مطلب