محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۲ مرداد

به گزارش زومیت، طبق آخرین آمار اعلامی از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در تیرماه سال ۹۹ اپراتورها پذیرای ۱۰ هزار و ۱۳۳ ترابرد بودند.
طبق آخرین آمار رسمی که توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در تیرماه سال ۱۳۹۹ اعلام شد، اپراتورهای ایرانی پذیرای ۱۰ هزار و ۱۳۳ ترابرد بودند. اجرای طرح ملی ترابردپذیری شماره تلفن همراه یا به عبارتی انتقال شماره تلفن به یک اپراتور دیگر، قابلیتی است که از سال ۱۳۹۵ بعد از ۱۰ سال، در کشور ما به مرحله اجرا درآمد. با کمک این قابلیت، هر مشترکی می‌تواند با حفظ شماره تلفن سابق خود، اپراتور دیگری را برای ارائه خدمات‌رسانی انتخاب کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۲ مرداد

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرعامل شرکت ملی پست با حضور در واحدهای مختلف ستادی و اجرایی ضمن بازدید از چگونگی رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بر لزوم رعایت دقیق این اصول و افزایش مراقبت‌ها در برابر شیوع ویروس کرونا تأکید کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۲ مرداد

مجلس شورای اسلامی در هفته جاری باز هم موضوع تشکیل کمیسیون ویژه فضای مجاری را بررسی می کند.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بررسی تقاضای برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد تشکیل کمیسیون فضای مجازی در راستای اجرای ماده ۴۰ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۲ مرداد

به گزارش آی‌تی‌من، متاسفانه با وجود تاکید دولت و هم چنین پایان مهلت قانونی اجرای بند مرتبط با چک الکترونیک در قانون جدید صدور چک در آذرماه ۹۸، بانک مرکزی عملا هیچ تلاشی برای عملیاتی شدن چک الکترونیک نکرده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۲ مرداد

به گزارش پیوست، نسخه‌های فیزیکی اسناد شرکت در مناقصه و مزایده‌های دولتی در سامانه تدارکات الکترونیکی حذف شد و از این پس شرکت‌ها و سازمان‌های مشمول قانون مناقصات و مزایده‌ها، فقط اسناد الکترونیکی خود با امضای الکترونیکی را روی سامانه ستاد بارگذاری و در مناقصه‌ها و مزایده‌ها شرکت می‌کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۲ مرداد

به گزارش پیوست، مدت زمان لازم برای شروع کسب و‌کار در ایران از ۷۲ و نیم روز به سه روز کاهش یافت. بر این اساس متقاضیان راه‌اندازی کسب و‌کار با مراجعه به اتاق بازرگانی استان خود از طریق «پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و‌کار» می‌توانند در سه روز شرکت خود را ثبت و مجوزهای لازم را دریافت کنند. رییس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب‌وکار وزارت اقتصاد چالش احراز هویت الکترونیکی در ایران را دلیل عدم راه‌اندازی این پنجره واحد به صورت الکترونیکی اعلام و ابراز امیدواری کرد تا این پنجره واحد را تا پایان مهر یا آبان ‌ماه به صورت الکترونیکی نیز راه‌اندازی کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۱ مرداد

ایرانسل، به مناسبت اعیاد قربان و غدیرخم، بسته اینترنت سه گیگابایتی ویژه ارائه کرد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این بسته ویژه سه گیگابایتی در فاصله زمانی بامداد جمعه 10، تا شامگاه شنبه 18 مرداد ماه ۱۳۹۹ قابل تهیه و استفاده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۱ مرداد

به گزارش برنا، مطابق آمار منتشر شده از همراه اول در بورس، این شرکت در تیرماه با رشد ۲۹درصدی درآمد نسبت به تیرماه سال قبل روبرو بوده و حدود ۴۱۳ میلیارد افزایش درآمد را در تیرماه تجربه کرده است. عمده این درآمد از گرانفروشی بسته‌های اینترنت حاصل شده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند