محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۶ مرداد

یک شرکت دانش‌بنیان انتقال‌دهنده پرظرفیت برای توسعه زیرساخت اینترنت را تولید می کند.
به نقل از معاونت علمی و فناوری، «روتر» یا «انتقال‌دهنده پر ظرفیت» دستگاهی است که برای دریافت، تجزیه، تحلیل و انتقال بسته‌های اطلاعات و داده در یک شبکه طراحی شده است. این دستگاه مانند یک دروازه برای اطلاعات و داده عمل می‌کند. انتقال دهنده پرظرفیت، همانگونه که از نام آن پیدا است، ظرفیت انتقال حجم بیشتری از داده و بسته‌های اطلاعاتی را دارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۶ مرداد

شرکت ارتباطات مبین‌نت اعلام کرد با توجه به شرایط مبارزه با ویروس کرونا به‌منظور تسهیل اجرای دورکاری، راهکارهای ارتباطی امن و یکپارچه خود را با شرایط ویژه به سازمان‌ها، ارگان‌ها و کسب‌وکارهای مختلف ارائه می‌کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۶ مرداد

به گزارش مهر، معاون مرکز ملی فضای مجازی با بیان اینکه افشای اطلاعات و نقض محرمانگی با شبکه ملی اطلاعات به حداقل می‌رسد، گفت: خدمات «تامین ادله دیجیتال» در طرح کلان و سند معماری شبکه ملی تکلیف شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۶ مرداد

شرکت داده گستر عصر نوین برنده مناقصه اجرای پروژه شبکه سراسری بانک ملی ایران شد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، ارزش این پروژه که روز گذشته نتیجه مناقصه آن اعلام شد، ۴۲۰۰ میلیارد ریال است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۶ مرداد

به گزارش مهر، معاون وزیر ارتباطات گفت: دستورالعمل اتصال متقابل اپراتورها با پیام‌رسان‌های بومی تصویب شد.
حسین فلاح جوشقانی در توئیتر نوشت: امروز کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، دستورالعمل نحوه اتصال متقابل اپراتورها با پیام‌رسان‌ها را تصویب کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۵ مرداد

به گزارش فارس، مدیر سامانه همتا گفت: یک سوم ارز کشور در واردات گوشی مربوط به گوشی‌های بالای ۳۰۰ یورو است اما در پاسخ به اینکه چند درصد از این گوشی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند باید بگویم در سال ۹۸ تنها ۹ درصد از مخاطبان از گوشی‌های بالای ۳۰۰ یورو استفاده می‌کنند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند