محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۱ مرداد

دستورالعمل سازمان تامین اجتماعی ویژه شاغلین دور کار منتشر شد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در نامه این سازمان به تمامی ادارات کل بیمه ای استان‌ها آمده است: باتوجه به گسترش و شیوع بیماری کرونا در اغلب استان های کشور و در جهت حفظ حقوق کارگران شاغل در کارگاه های مشمول قانون تامین اجتماعی و همچنین صیانت از اقشار و صاحبان مشاغل حقیقی و حقوقی مقرر شد بازرسان کارگاهی در هنگام مراجعه به کارگاه ها و در صورت اعلام کارفرما مبنی بر دورکاری یا عدم اشتغال موقت کارگران در توضیحات گزارش بازرسی، ضمن تائید اشتغال کارگران دورکار نسبت به تهیه گزارش جامع بازرسی به صورت کامل اقدام کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۱ مرداد

سرپرست شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت:تا پایان شهریور امسال سایت BTS همراه اول روستای مال ملا در شهرستان لنده به تکنولوژی 4G تجهیز خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۰ مرداد

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس جمهور تأمین بهتر سلامت و صیانت از جان و زندگی مردم را در گرو خدمات الکترونیکی گسترده و امن دانست و با بیان اینکه امروز همه زیرساختهای دولت الکترونیکی در کشور فراهم است، تاکید کرد: از هیچ دستگاهی کم کاری و تعلل در الکترونیکی کردن خدمات را نمی‌پذیریم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۰ مرداد

معاون وزیر ارتباطات گفت: به زودی حکم دادگاه رسیدگی کننده به تخلف گرانفروشی دو اپراتور همراه اول و ایرانسل صادر خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۰ مرداد

به گزارش خبرآنلاین، «سبد خانوار به شما تعلق گرفت»، «واریز بسته حمایتی دولت»، «رجیستری تلفن همراه، ثبت نام از لینک زیر» این‌ها تنها چند نمونه پیامی هستند که فریبکاران با تحریک کنجکاوی افراد را به صفحات جعلی خود می‌کشانند و حسابشان را خالی می‌کنند. همان پیام‌هایی که تا چند ماه پیش از سوی سامانه‌های ارسال پیامک به دست افراد می‌رسید، این بار از سوی شماره‌های شخصی ارسال می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۰ مرداد

به گزارش پیوست، شورای اجرایی فناوری اطلاعات با تصویب ۵ مصوبه در جلسه پانزدهم خود که با حضور رئیس جمهوری برگزار شد، گره اجرایی شدن بسیاری از پروژه‌های میان دستگاهی را باز کرد. در این مصوبه‌های بیش از همه چیز بر همکاری میان دستگاه‌ها تاکید شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۰ مرداد

به گزارش مهر، رئیس پژوهشکده امنیت پژوهشگاه ICT گفت: تامین زیرساخت خدمات مورد اعتماد و سازوکار احراز هویت دیجیتال در جهت تحقق اقتصاد دیجیتالی در کشور با مشارکت و همکاری چند وزارتخانه پیگیری می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۹ مرداد

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از برگزاری دادگاه تخلف گران‌فروشی اپراتورهای تلفن همراه و همچنین صدور دومین اخطار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به آن‌ها خبر داد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند