محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۸ مرداد

به گزارش ایرنا، رئیس سازمان فضایی کشور اعلام کرد: ایران توانست برای سه سال دیگر امتیاز مدار فرکانسی در موقعیت ۴۳.۵ درجه شرقی برای پرتاب ماهواره را تمدید کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۷ مرداد

احمدی گفت: اپراتور‌های تلفن همراه در حالی به حذف بسته‌های پرتقاضا اقدام کرده اند که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی آن را تایید نکرده بود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سید جواد احمدی خضربیگی معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در برنامه "سلام صبح بخیر رادیو ایران" با اشاره به این که اپراتور‌های تلفن همراه در خصوص افزایش قیمت تعرفه هایشان هیچگونه اعلام قبلی نکرده بودند، اظهار کرد: دو اپراتور ارائه دهنده خدمات مخابراتی با شیوه تغییر قیمت بسته‌های اینترنتی خود اقدام به افزایش قیمت تعرفه‌ها کردن به طوری که در گذشته از طریق کد‌هایی ussd و سامانه‌های فروششان بسته‌های اینترنتیشان را عرضه می‌کردند و با علم به این که ۸۰ درصد مردم از این راه‌ها بسته اینترنتشان را خریداری می کنند اقدام به محدود سازی فروش اینترنتشان کردند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۷ مرداد

به گزارش ایرنا، مدیرکل نظارت بر خدمات سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: جلسه احراز و بررسی تخلفات اپراتورها در ۶ مردادماه در سازمان تعزیرات حکومتی برگزار شد و اپراتورها تا چند روز آتی فرصت دارند اقدامات لازم را انجام دهند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۷ مرداد

مدیرعامل ایرانسل با اشاره به آزادی، چابکی و انعطافی که در شبکه های 5G وجود دارد، گفت: قابلیت های این فناوری در اختیار توسعه اقتصاد دیجیتال قرار می گیرد و به آن شتاب بیشتری می‌دهد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۷ مرداد

به گزارش آی‌تی‌من، سخنگوی صنعت برق گفت: نیروگاه‌ها چنانچه نسبت به رعایت تعرفه مصوب عمل کنند، برای مراکز استخراج ارزهای مجازی می‌توانند فعالیت داشته باشند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۷ مرداد

به گزارش آی‌تی‌من، رییس اتحادیه فناوران رایانه می‌گوید: از پنجشنبه هفته گذشته تاکنون لپ‌تاپ و لوازم آی‌تی از گمرکات ترخیص شده است. بنابراین با ترخیص این کالاها از گمرکات قیمت لپ‌تاپ و گوشی‌های تلفن همراه ارزان خواهد شد.

ادامه مطلب