محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۴ مرداد

اگر تاکنون به‌دلیل استفاده از اینترنت با تعرفه آزاد، با قبض‌های سرسام‌آور مواجه شده‌اید، می‌توانید اینترنت آزاد را غیرفعال کنید تا درصورت تمام شده بسته اینترنتتان، گرفتار هزینه‌های بالا نشوید.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۴ مرداد

به گزارش فارس، مدیرکل روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: روستای مال ملا (مال استریت) در کهگیلویه و بویراحمد تا پایان مرداد ماه به اینترنت پرسرعت مجهز خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲ مرداد

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به حذف بسته‌های اینترنتی و افزایش تعرفه‌ها از سوی اپراتورها گفت: این موضوع بر خلاف قانون است و ما در برابر این بی‌قانونی ایستادگی می‌کنیم که این وظیفه ماست.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲ مرداد

رئیس کمیسیون فاوای اتاق بازرگانی ایران با انتقاد از قرار گرفتن تجهیزات فناوری اطلاعات در حوزه کالاهای وارداتی لوکس، گفت: ایران مزیت بسیار بالایی در صادرات محصولات مختلف به ویژه نرم‌افزارها دارد که با ارزبری کم می‌تواند ارزآوری بالایی برای اقتصاد کشور ایجاد کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲ مرداد

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه نسل پنجم ارتباطات برای اولین بار در کشور در این پژوهشگاه آغاز به‌کار کرد، این فناوری را منشا تحولی بزرگ درتقویت شبکه ملی اطلاعات برشمرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱ مرداد

پیرو بازانتشار گفت و گوی خبرگزاری مهر با مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات سازمان پژوهش‎های علمی و صنعتی ایران و خبر ایشان مبنی بر توقف شبکه علمی کشور، مدیرعامل این پروژه با ارسال توضیحاتی این خبر را رد کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱ مرداد

به گزارش فارس، سرپرست اداره کل نظارت بر خدمات سازمان حمایت گفت: مردم برای اطمینان یافتن از اصالت گارانتی کالا به سامانه گارانتی مراجعه کنند و اطلاعات مورد نظر را از آنجا کسب کنند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند