محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۳۱ تير

به گزارش مهر، پروژه پیشنهادی ایران با بیشترین رای کسب شده در میان ۲۸ طرح تحقیقاتی کاربردی ارائه شده در جلسه سازمان همکاری های فضایی «اپسکو»، معرفی شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۳۱ تير

به گزارش پیوست، رویداد آنلاین دیجی‌کالا به بهانه ارائه اولین گزارش سالانه این خرده فروشی آنلاین، ۳۰ تیر با حضور بنیان‌گذاران این پلتفرم برگزار شد. در این رویداد ضمن اشاره به بخش‌هایی از این گزارش، برادران محمدی از برنامه‌های جدی این شرکت برای تقویت بخش لجستیک این شرکت، توسعه مارکت پلیس در شهر‌های کوچک و آوردن فروشندگان محلی بیشتر روی این پلتفرم و سرمایه‌گذاری جدی در بخش هوش مصنوعی و زیرساخت‌های فنی این سرویس گفتند. همچنین بنیان‌گذاران دیجی‌کالا اعلام کردند که آنها در تلاش هستند امسال بخشی از سهام دیجی‌کالا در بازار بورس عرضه کنند. سعید محمدی، مدیرعامل دیجی‌کالا در پاسخ به پیوست در مورد اینکه در عرضه اولیه، چند درصد سهام این شرکت عرضه خواهد شد، اعلام کرد که هنوز در این زمینه و در مذاکره با هیات پذیرش فرابورس به نتیجه‌ای نرسیده‌اند و بحث‌ها در این زمینه ادامه دارد. البته محمدی تاکید کرد که این عرضه اولیه احتمالا براساس ضوابط و قوانین بازار بورس حداقلی خواهد بود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۳۱ تير

سامانه همتا اعلام کرد: طبق اخبار رسیده و پایش سامانه شناسایی و مبارزه با قاچاق، سوءاستفاده عده‌ای از رویه مسافری محرز شده است و بر این اساس، متخلفین در حوزه قاچاق تلفن‌همراه به مراجع امنیتی و قضایی معرفی می‌شوند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۳۱ تير

به گزارش آی‌تی‌من، ۵ درصد از ارزش کل واردات کشور در سه ماه اول ۹۹ به گوشی های موبایل اختصاص داشت و بر این اساس در سه ماهه منتهی به خرداد ۱۳۹۹، سهم واردات موبایل از کل ارزش واردات، معادل 7/4 درصد بوده است. بر اساس این گزارش ، گوشی تلفن همراه سومین کالای عمده وارداتی در فصل بهار است.

ادامه مطلب