محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۸ مرداد

به گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از افزایش جریمه تخلف از مقررات تعرفه‌ای دارندگان پروانه سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۸ مرداد

به گزارش پیوست، شیوع بیماری همه‌گیر کرونا موجب شد که نه تنها سبک زندگی مردم تغییر کند و ماسک تبدیل به یکی از ابزارهای پوشیدنی روزمره آنها شود؛ بلکه نگاه مدیران کشور به موضوع فناوری نیز تغییر کند و جایگاه دولت‌ الکترونیکی و ارائه الکترونیکی سرویس‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۷ مرداد

عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی گفت: بخشی از تصویب سند معماری شبکه ملی اطلاعات برای تکمیل نهایی این سند کلان، در انتظار برگزاری جلسه شورای عالی فضای مجازی است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۷ مرداد

سازمان بورس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد موضوع افزایش حق اشتراک تلفن ثابت که به تصویب مجمع شرکت مخابرات ایران رسیده، از سوی کمیسیون تنظیم مقررات تایید نشده و همچنین نماینده دولت در مجمع شرکت مخابرات، این مصوبه را امضا نکرده است و به همین دلیل سهامداران شرکت مخابرات در بورس، باید به آثار مالی این موضوع توجه کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۶ مرداد

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوی با ارسال نامه ای به رئیس سازمان بورس، به نامه ای که صبح امروز و با امضای مدیرعامل همراه اول در کدال بورس منتشر شده بود، واکنش نشان داد و تصریح کرد حذف بسته های داده همراه که طی ماه گذشته از سوی آن اپراتور انجام شده است، باعث افزایش قیمت بسته های داده (اینترنت) و تخلف از مقررات فوق الذکر شده است. رگولاتور در این نامه همچنین اعلام داشته درآمدهای اعلام شده توسط آن شرکت، طی نامه شماره 1122/300/م/99 مورخ 11 تیرماه 1399 با درآمدهای عملیاتی صورتهای منتشر شده در کدال، مطابقت ندارد و این موضوع نیازمند شفافسازی توسط شرکت مذکور است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۶ مرداد

به گزارش ایسنا، مشترکان خانگی و تجاری ارتباطات پهن‌باند ثابت تا پایان سه ماهه اول سال جاری، بیش از ۹ میلیون و ۲۸۱ هزار عدد بوده که از فناوری‌های اینترنت پرسرعت، شامل ADSL ،VDSL ،FTTX و TD-LTE که سرعت‌های متفاوتی دارند، استفاده می‌کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۶ مرداد

به گزارش ایرنا، با گذشت یک ماه از تخلفات گران‌فروشی و حدف بسته‌های پرکاربرد اینترنت در کشور، دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از افزایش جریمه تخلف از مقررات تعرفه‌ای دارندگان پروانه سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات خبرداد و گفت:‌ اپراتوری با درآمد سالانه ۱۷ هزار میلیارد تومانی،‌در صورت ادامه تخلف،‌روزانه ۱۷ میلیارد تومان جریمه می‌شود.

ادامه مطلب