محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۸ خرداد

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح کاشف که پیش از ظهر امروز در مقر مرکزی فاتب برگزار شد، در مورد نشر اطلاعات کاربران رایتل اظهار کرد: اطلاعات تکمیلی در این خصوص را بعد از انجام بررسی‌ها اعلام خواهیم کرد؛ اما در حال حاضر این موضوع در حال بررسی است و پلیس فتا به این موضوع وارد شده است. باید ببینیم که چه کم توجهی شده و اطلاعات مردم چگونه به سرقت رفته است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۸ خرداد

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور گفت: از مصوبه موسوم به «پایان وس» در دیوان عدالت اداری شکایت‌نامه‌ای تنظیم شده که در زمان مقرر از این مصوبه که در راستای حق‌الناس به تصویب رسیده است، دفاع خواهیم کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۸ خرداد

مدیرعامل منطقه ویژه و فرودگاه بین‌المللی پیام گفت: اکنون چند شرکت دارای سابقه مرتبط و توان فنی و مالی لازم برای تولید تلفن‌همراه داخلی، مذاکراتی را انجام داده‌اند و با توجه به نهایی شدن مذاکرات انجام گرفته، امکان تولید این محصول با برند معتبر در داخل کشور تا پایان سال میسر خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۸ خرداد

به گزارش فارس، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات با بیان اینکه آمادگی ارائه خدمات اینترنتی در نیمسال تحصیلی مهرماه وجود دارد، گفت: اینترنت وزارت ارتباطات برای نیمسال جاری مراکز علمی فقط تا پایان خرداد رایگان است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۸ خرداد

تصور می‌کنند هزینه‌ تماس‌ها صرفا با فعال بودن رومینگ اپراتورها برایشان به‌صورت بین‌الملل محاسبه می‌شود، درحالی که تنها در صورت خروج از کشور، تعرفه‌های رومینگ برای مشترک محاسبه خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۷ خرداد

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص جریمه‌ای که برای افشای اطلاعات برای رایتل در نظر گرفته شده، می‌گوید اگر طبق آنچه که در پروانه اپراتورها وجود دارد، تخلفی محرز شود، متخلف جریمه نقدی هم می‌شود. ولی اینکه اعتماد عمومی یک اپراتور خدشه وارد شود، جریمه سنگین‌تری است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۷ خرداد

به گزارش آی‌تی‌من، رییس پلیس راهور ناجا گفته که سامانه‌ای برای جریمه عابران پیاده طراحی شده است.
سردار سیدکمال‌هادیانفر در مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم پلیس راهور تهران بزرگ، گفت: ما باید به رعایت حق تقدم با اولویت عابران پیاده برسیم و به سمت جریمه کردن افراد برویم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۷ خرداد

رییس شورای اجرایی فناوری اطلاعات گفت: در جلسه چهاردهم شورای اجرایی فناوری اطلاعات با حضور رییس جمهوری برگزار و تصمیمات جالب توجهی برای توسعه دولت الکترونیکی و تسهیل فضای کسب و کارها گرفته شد.

ادامه مطلب