محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱ تير

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه اینستاگرام امروزه به دلیل سیاست‌های نادرست و از دسترس خارج شدن پلتفرم‌های دیگر تبدیل به قطب شده است گفت: اگر سردار ما را در بغداد به شهادت رساندند ما بغداد را خالی می‌کنیم؟ دغدغه شما درست است اما نگاه دیگری هم هست. آیا عرصه رسانه بین‌المللی و حضور جریان ساز که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است را نباید ببینیم؟

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱ تير

به گزارش شرکت مخابرات ایران، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، با تاکید بر توجه ویژه این شرکت به منظور توسعه روز افزون شبکه زیرساختی مخابرات، اظهار داشت: مبلغ حق اشتراک تصویب شده در مجمع فوق العاده مخابرات، کاملا منطبق با مواد اساسنامه شرکت مخابرات ایران و کمیسیون تنظیم مقررات و در جهت هزینه کرد پروژه های توسعه شبکه مخابرات کشور مصروف می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱ تير

به نوشته‌ی دنیای اقتصاد، مهرداد فاخر، مدیرعامل تیپاکس، در نشست شصتمین سالگرد تاسیس این مجموعه گفت: «در آینده نه‌چندان دور هوش مصنوعی و روباتیک تاثیر چشمگیری در صنعت لجستیک خواهد داشت و ماهیت حمل‌ونقل کالاها را تغییر می‌دهد. ما قصد داریم با اتوماسیون، استفاده از هوش مصنوعی و روبات‌های هوشمندی که درحال‌حاضر در سراسر دنیا، مسیر پیشرفت را تغییر داده‌اند، آینده تیپاکس را خودکار و دیجیتالی کنیم.»

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱ تير

به گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: هدف مصوبه ۳۰۰ اصلاح فرآیندهای فعال شدن خدمات ارزش افزوده برای مشترکان از بستر اپراتورهاست، در واقع مصوبه ۳۰۰ به معنی پایان وس نیست و رگولاتوری به دنبال قطع خدمات ارزش افزوده نیست، چرا که معتقدیم خدمات سالم بسیاری در این فضا ارایه می‌شود. در واقع این مصوبه پایان سوء استفاده از خدمات وس است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۳۱ خرداد

به گزارش مهر، ستاد توسعه فناوریهای اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تهیه گزارش‌های کمی و کیفی حوزه اقتصاد دیجتیال، خلاهای موجود در این حوزه را شناسایی می کند.
به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، توسعه فناوری‌های نوین یکی از اتفاقاتی است که هر روز در دنیا شاهد آن هستیم. فناوری‌های پیچیده و مبتنی بر اینترنت نقشی اساسی در تسهیل زندگی مردم دارند. به دنبال توسعه این فناوری‌ها، بازارهای نوین مبتنی بر اینترنت هم در دنیا شکل گرفته که در دهه‌های اخیر به میدان رقابت کشورهای دنیا تبدیل شده است. میدان رقابتی که هرکدام از کشورها تلاش می کنند تا سهم بیشتری را از آن خود کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۳۱ خرداد

به گزارش مهر، مدل جدید ارائه خدمات ارزش افزوده موبایل (VAS) مطابق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در حالی آغاز شده که تکلیف مبالغی که تاکنون بابت این سرویس از مشترکان کلاهبرداری شده، هنوز مشخص نیست.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۳۱ خرداد

به گزارش ایسنا، به گفته رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با توجه به سیاست کلی نظام، باید از تولید داخل حمایت شود و اما اگر تجهیزاتی تولید داخل نداشته باشد، بر اساس فرآیندهایی که تعریف شده وارد می‌شود.

ادامه مطلب