محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۴ تير

سازمان فضایی ایران نقشه ماهواره ای از مساحت سطوح سوخته در کشور در خرداد را منتشر کرد؛ استان های واقع در کمربند زاگرس بیشترین میزان سطح سوخته را به خود اختصاص دادند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۴ تير

به گزارش پیوست، مرحله نخست مهاجرت بانک سپه از روی سامانه‌های فعلی بانک سپه به سامانه بانکداری متمرکز امید در دو بخش منابع و کارت تا پایان تیرماه به صورت یکباره یا BigBang طی دو روز اجرایی می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۴ تير

به گزارش پیوست، اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی در گزارشی به شکایت‌های ثبت‌شده از کسب‌وکارهای مجازی از سال ۹۷ تا ۹۹ پرداخته است. براساس این گزارش اتحادیه در این سه سال هشت هزار و ۲۴۵ مورد شکایت ثبت شده در پنل اتحادیه را مورد بررسی قرار داده و همچنین ۸۳ درصد از شکایت‌های ثبت شده در پنل اتحادیه مختومه اعلام شدند و باقی شکایت‌ها در مرحله «منتظر بررسی کارشناس»، «منتظر بررسی شاکی»، «پیگیری عدم پاسخ کسب‌وکار»، «منتظر پاسخ کسب‌وکار» و «ارجاع به مراجع قضایی» قرار دارند و ۱۰ درصد از شکایت‌ها هم لغو شده‌اند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۴ تير

به گزارش شرکت ارتباطات زیرساخت، نشانه های روشنی از انقلاب صنعتی چهارم مبتنی بر اقتصاد دیجیتال را در کشور شاهد هستیم، اتفاقاتی که باعث شده ما در حوزه بهره وری و کسب و کارهای دیجیتالی شاهد تحولات اساسی در کشور باشیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۴ تير

رئیس پژوهشگاه فضایی ایران اعلام کرد: پژوهشگاه فضایی ایران از شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی، موافقت قطعی دریافت کرد.
حسین صمیمی در این باره گفت: شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با درخواست تبدیل وضعیت پژوهشگاه فضایی ایران از اصولی به قطعی موافقت کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۴ تير

به گزارش مهر، نقشه حداکثر دمای سطح زمین در کشور که بر مبنای پردازش تصاویر ماهواره سنجش از دور به دست آمده، گویای این است که ۷ استان دارای بالاترین سطح گرمایی با ۵۵ درجه سانتیگراد در خرداد بودند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۳ تير

به گزارش ایسنا، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران با اشاره به ثبات قیمت تعرفه خدمات مخابراتی در تمام بخش‌ها، اعم از صوت و دیتا از سال ۱۳۸۴ تاکنون، به لزوم افزایش حق اشتراک تلفن ثابت برای توسعه زیرساخت‌های مخابراتی تاکید کرد.

ادامه مطلب