محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۹ تير

به گزارش پیوست، هیات دولت در مصوبه‌ای تکلیف استخراج کنندگان رمز ارز را مشخص کرد و طبق آن دیگر دارندگان دستگاه‌های استخراج رمز ارز (ماینر) در صورتی که دستگاه‌های خود را در سامانه اعلام شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت کنند و حقوق و عوارض گمرکی آن را بپردازند به عنوان قاچاقچی شناخته نمی‌شوند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۹ تير

به گزارش ایرنا، دبیر کل فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: برخی تصور می‌کنند نفس مکانیزه کردن عملکرد سنتی به معنای ایجاد دولت الکترونیک است. در این زمینه نه تنها باید رویه‌های سنتی را با رویه‌های جدید جایگزین کرد بلکه گامی فراتر برداشت و برخی از موانع و مقررات را رفع کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۸ تير

به گزارش فارس، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه ۱۷۰ هزار کیلومتر فیبر نوری در کشور برقرار است، گفت: ۱۱ کلان‌شهر ایران تا پایان امسال تحت پوشش اینترنت VDSL قرار خواهند گرفت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۸ تير

به گزارش مهر، نتایج یک بررسی نشان می‌دهد تقاضای رؤسا و مدیران ادارات مختلف برای خریداری و نصب نرم افزارهای کنترل و نظارت بر عملکرد کارمندان افزایش یافته است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۸ تير

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از همراه اول خواست درهای خود را باز کند و این شرکت های تو در توی خود را تعطیل کند.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، محمدجواد آذری جهرمی صبح امروز در مراسم افتتاحیه بزرگترین مرکز داده غرب و شمال غرب کشور افزود: در همراه اول در زمینه شکستن قالب های انحصار، نسبت ترافیک داخل به خارج، به نسبت سایر اپراتورها کمی کمتر است و دلیل آن این است که درهای همراه اول مثل بقیه اپراتورها به روی سایرین باز نیست. در را باز بگذارید و اجازه دهید بقیه کسب و ‌کارها هم وارد شوند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۸ تير

مدیرکل صدور پروانه خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری گفت: دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی و ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی که تاکنون نتوانسته‌اند پروانه خود را تجدید کنند، تا پایان شهریور سال جاری مهلت دارند درخواست تجدید پروانه خود را به رگولاتوری ارایه کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۷ تير

به گزارش مهر، آخرین آمار و اطلاعات بخش ICT از برخورداری مردم از تلفن و موبایل نشان می دهد در یک‌سال گذشته ۲۵ میلیون خط موبایل وارد شبکه ارتباطی شده اما ضریب نفوذ تلفن ثابت همچنان روند نزولی را طی می‌کند.

ادامه مطلب