محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۳ تير

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پروژه‌های عمرانی موسسه پیام شامل احداث استخر آب‌درمانی، بازسازی جکوزی مجموعه آبی، عملیات عمرانی در رستوران شماره یک پیام بازدید کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲ تير

به گزارش پیوست، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اول تیرماه در مجلس بر شکستن انحصار مخابرات در توسعه شبکه درون استانی و ارتباطات ثابت و باز گذاشتن راه برای ورود بخش خصوصی تاکید کرد و خصوصی‌سازی صورت گرفته در این بخش را بدون اشکال ندانست. او که در ادامه حضور وزیران در مجلس جدید در صحن علنی حضور یافت و گزارشی از عملکرد وزارت متبوع خود را ارائه داد، ضمن معرفی حوزه‌های کلیدی وزارت‌ ارتباطات که در دو حوزه شبکه ملی اطلاعات و برنامه فضایی تعریف می‌شود، از نمایندگان درخواست کرد تا در این زمینه‌ قانون‌گذاری برای حفظ حریم خصوصی افراد دولت را یاری کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲ تير

به گزارش ایسنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که تا پایان سال ۹۹، ۱۸ ماهواره تولید داخل داریم، گفت که برنامه صلح آمیز فضایی با تکیه بر توان پرتابگران وزارت دفاع در حال پیگیری است و اخیرا ظرفیت‌های نیروی هوا و فضا سپاه نیز به ظرفیت‌های عملی کشور اضافه شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲ تير

به گزارش پیوست، شرکت خدمات انفورماتیک پروژه تعریف کیف پول الکترونیکی روی سیم‌کارت را تا پایان مرداد ماه نهایی خواهد کرد، طبق این طرح قرار است کارت‌های بانکی افراد روی سیم‌کارتشان تعریف شود و امکان پرداخت وجه از طریق سیم‌کارت تعریف شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱ تير

‏رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: از ۱۹ خرداد تا ۳۱ خرداد ۱۷ هزار بسته خدمات ارزش افزوده از سوی مشترکین همراه اول‌ به ارزش ۲۱۴ میلیون تومان و ۷۰ هزار بسته از سوی مشترکین ایرانسل به ارزش ۱۲۵ میلیون تومان فعال شده است.

ادامه مطلب