محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۵ فروردين

به گزارش تسنیم، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که شیوع کرونا در آشکارسازی خلأها و چالش های فضای مجازی کشور مؤثر بوده است گفت: با وجود دستورالعمل، قانون و سند بالا دستی ، برای آموزش کودکان در فضای مجازی، یک زیست بوم مناسب وجود ندارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۴ فروردين

به گزارش پیوست، شرکت‌های آلفابت، سامسونگ، مایکروسافت، فولکس واگن و هواوی در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ در مجموع روی واحدهای تحقیق و توسعه خود بیش از ۷۴ میلیارد یورو سرمایه‌گذاری کرده‌‌اند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۴ فروردين

شرکت ارتباطات سیار ایران تا پایان سال ۹۸ بالغ بر هفت هزار و ۱۵۷ میلیارد و ۴۴۹ میلیون تومان برای خرید، طراحی، جابجایی، نصب و بهره برداری سایت های جدید 3G، 4G و 4.5G موبایل کرده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۳ فروردين

ایرانسل طی اطلاعیه ای رسمی تصریح کرد در صورت تخصیص فرکانس جدید به این اپراتور، مردم نتایج آن را طی سه هفته لمس خواهند کرد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، اپراتور دوم تلفن همراه در اطلاعیه خود، تنگنای شدید فرکانسی را یکی از موانع اصلی توسعه شبکه موبایل عنوان و اعلام کرد در صورت تخصیص فرکانس، نتایج توسعه شبکه طی سه هفته برای مردم ملموس خواهد بود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۳ فروردين

به گزارش پیوست، دستورالعمل ارائه تسهیلات ضرروی به شرکت‌های نوپا به دلیل شیوع کرونا تصویب و در گام اول ۶ شرکت بعد از بررسی‌های لازم برای دریافت این وام انتخاب شده‌اند. در صورت موافقت نهایی وزارت ارتباطات به زودی و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تهسیلات به این شرکت‌ها پرداخت خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۳ فروردين

سه قرارداد همکاری مشترک میان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دانشگاه تهران به امضا رسید.
به نقل از دانشگاه تهران، در راستای تعامل مراکز آموزش عالی با دستگاه‌های اجرایی کشور، طی مراسمی سه قرارداد همکاری مشترک در اسفند ماه ۹۸ میان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دانشگاه تهران امضا شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۲ فروردين

ایرانسل، به مناسبت نیمه شعبان، بسته اینترنت سه گیگابایتی ویژه ارائه کرد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، به مناسبت ولادت حضرت امام زمان (عج)، بسته ویژه سه گیگابایتی ارائه شده که در فاصله زمانی بامداد ۲۰، تا شامگاه ۲۶ فروردین ماه، قابل تهیه و استفاده است.

ادامه مطلب