محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۹ فروردين

وزیر علوم در نامه‌ای به وزیر ارتباطات اعلام‌ کرد: بررسیهای میدانی از دانشگاه‌ها نشان می‌دهد ابلاغیه کاهش تعرفه اینترنت به اپراتورهای ارائه دهنده خدمات پهنای باند هنوز جنبه عملیاتی نیافته است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۸ فروردين

مدیرکل دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان گفت: با افزایش ۳۵ درصدی مرسولات پستی مواجه هستیم و از روزهای ابتدایی امسال بیش از ۳ میلیون مرسوله در سراسر کشور توزیع شده است. او معتقد است پستچی‌ها نیز امروز در خط مقدم کرونا در حال خدمت‌رسانی هستند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۸ فروردين

به دنبال برخی مصاحبه‌ها، اطلاع‌رسانی‌های نادرست و انتشار آمار غیرواقعی از سوی برخی اعضای انجمن صنفی شركت‌های نمايش ويدیوی آنلاين کشور، فیلیمو و نماوا با انتشار اطلاعیه‌ای مشترک، ضمن توضیح روند فعالیت این صنف، به طور رسمی کناره‌گیری‌شان را از عضویت، فعالیت و هرگونه تصمیم‌گیری در این صنف اعلام کردند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۸ فروردين

به گزارش پیوست، کسب و کارهای اینترنتی این روزها با توجه به شرایط پیش آمده بیش از گذشته تحت فشار قرار گرفته‌اند. گسترش بیماری کرونا و خانه‌نشینی بخشی از مردم و تعطیلی تعدادی از مراکز خرید بسیاری را به سمت خرید آنلاین سوق داده است و از همین رو درخواست‌های ثبت شده در این فروشگاه‌های آنلاین نیز افزایش یافته است. هرچند این افزایش میزان خرید کالا می‌تواند امیدوار کننده باشد؛ اما به دلیل افزایش چند برابری ثبت سفارش‌های آنلاین حالا بسیاری از فعالان در این بخش به دلیل کمبود نیرو در بخش لجستیک و حمل‌ونقل خود با مشکل مواجه شده‌اند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۸ فروردين

به گزارش ایسنا، بررسی‌ها نشان می‌دهد رکورد خرید هفتگی بازی در ۹ سال اخیر بازار جابه‌جا شده است.
بررسی‌ها نشان می‌دهد ۴۲ میلیون کاربر ایرانی اندروید، در هفته دوم فروردین (۷-۱۴) با ثبت ۶۰ میلیون دانلود و به‌روزرسانی، رکورد خرید هفتگی بازی را در ۹ سال اخیر بازار جابه‌جا کرده‌اند. میزان دانلود یا به‌روزرسانی نسبت به میانگین دانلود هفتگی سال ۹۸، ۷۲ درصد افزایش داشته است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۸ فروردين

به گزارش مهر، وزیر ارتباطات با بیان اینکه افزایش سرعت هزینه ای به کاربر تحمیل نمی کند، گفت: در صورتی که تکنولوژی اینترنت خانگی به VDSL تغییر یابد، تا سرعت ۷۰ مگابیت در ثانیه نیز شاهد ارتقا خواهیم بود.
محمدجواد آذری جهرمی امروز در لایو اینستاگرام در خصوص وضعیت اینترنت خانگی گفت: با ارائه بسته ۱۰۰ گیگابایتی اینترنت از سوی اپراتورها، شبکه اینترنت خانگی در هفته آخر اسفند به مدت ۳ روز مختل شد اما با ارتقای انجام شده، در روز ۲۷ اسفند به حالت قبل بازگشت و حال اینترنت خوب شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۷ فروردين

به گزارش پیوست، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در اطلاعیه‌‌ای از اعضای خود دعوت کرد تا ابزارها، محصولات و خدمات خود را که می‌تواند در شرایط ویژه فعلی با توجه به شیوع کرونا در اختیار همه کسب و کارها قرار گیرد، معرفی کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۶ فروردين

به گزارش ایسنا، تراکنش‌های شبکه الکترونیکی پرداخت کارتی کشور در اسفندماه سال گذشته ۳۲۸ هزار میلیارد تومان بوده که ۹۱ درصد آن از طریق کارت‌خوان‌ها انجام شده است.
بر اساس تازه‌ترین گزارش اقتصادی منتشرشده از سوی شاپرک، مجموع تعداد تراکنش‌های انجام شده شاپرک در اسفندماه سال گذشته دو میلیارد و ۲۸۰ میلیون بوده که ارزش این تراکنش‌ها در مجموع به ۳۲۸ هزار میلیارد تومان می‌رسد.

ادامه مطلب