محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۱ فروردين

به گزارش آی‌تی‌ایران، پس از انتشار ویدیوی صحبت‌های رییس صدا و سیما مبنی بر اینکه این سازمان بدون اجازه شرکت توسکا نمی‌تواند برای کسب و کارهای دیجیتال تبلیغ کند و اینکه توسکا این سازمان را جریمه می‌کند، حالا روابط عمومی شرکت توسکا بیانیه‌ای در این خصوص منتشر کرده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۱ فروردين

به گزارش پیوست، شیوع ویروس کرونا در یک ماه اخیر سبب شد برخی کسب‌وکارها با بحران کاهش درآمد روبرو شوند اما برخی دیگر، افزایش درآمد و رشد کاربر را تجربه کردند. نمونه این کسب‌وکارها اپلیکیشن‌های کتابخوان هستند که در یک ماه اخیر رشد کاربر نزدیک به سه برابری را تجربه کردند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۱ فروردين

به گزارش دیجیاتو، اسنپ که اکنون در قالب یک سوپر اپلیکیشن در حال ارائه خدمات به کاربران است، اعلام می‌کند که به دلیل شیوع کرونا در کشور، می‌خواهد شهرهای بیشتری را به بخش خرید آنلاین از سوپرمارکت‌ها اضافه کند. به این ترتیب کاربران اسنپ می‌توانند بدون نیاز به خارج شدن از خانه،‌ از طریق سوپراپ اسنپ تمامی محصولات مورد نیاز خودشان را از نزدیک‌ترین سوپرمارکت محل کمتر از یک‌ساعت دم در تحویل بگیرند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۰ فروردين

طبق اعلام وزیر ارتباطات، امروز عملیات اجرایی ارتقای اینترنت خانگی از ADSL به VDSL در استان تهران و قم آغاز شد.
محمدجواد آذری جهرمی امروز با انتشار پستی در صفحه توییتر خود اعلام کرد: سرعت اینترنت خانگی، را حداقل ۴ برابر می‌کنیم. امروز عملیات اجرایی ارتقای اینترنت خانگی از ADSL به VDSL در استان تهران و قم آغاز شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۰ فروردين

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با حضور حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، در نخستین جلسه مدیران شرکت ملی پست در سال ۹۹، چشم انداز پیش روی شرکت در سال جدید ترسیم شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۹ فروردين

بررسی وضعیت شبکه ارتباطی کشور در سال ۹۸ از رشد ۱۳.۵ درصدی ظرفیت شبکه IP داخلی در یک سال حکایت دارد همچنین در چشم‌انداز برنامه‌های زیرساختی آینده، تقویت شبکه ملی اطلاعات دیده شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۹ فروردين

به گزارش شرکت مخابرات ایران، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات گفت: بسته ۱۰۰ گیگابایتی رایگان شرکت مخابرات ایران با استقبال چشمگیر مشتریان روبرو شد.
محمدرضا بیدخام در مصاحبه تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با بیان این مطلب افزود: باتوجه به اهمیت بحث در خانه ماندن مردم و کمک شرکت مخابرات درکاهش تردد‌ها برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و نیز تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مرحله نخست، بسته ۱۰۰ گیگابایتی با تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت مخابرات و در حداقل زمان ممکن از ۱۴ تا ۲۹ اسفند برای مشتریان فعال شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۹ فروردين

به گزارش پیوست، صندلی مدیرعامل اپراتورهای تلفن همراه ایران در سال ۹۸ شاهد تغییرات جدی بود. رفت‌وآمد مدیران ارشد اپراتورها گرچه در نگاه عموم کاربران اپراتورهای تلفن همراه چندان با اهمیت نیست؛ اما در میان‌مدت می‌تواند اثرات مهمی به دنبال داشته باشد. هرچند در گام نخست به نظر می‌رسد این تغییرات در برخی موارد متأثر از دنیای سیاست باشد؛ اما شاید در ادامه خود بر سیاست نیز اثرگذار باشد یا نشان‌دهنده پوست‌اندازی مدیریتی در بدنه اجرایی صنعت ارتباطات کشور تلقی شود.

ادامه مطلب