محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۲ فروردين

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: عملیات اجرایی تبدیل ۵۵۰ هزار پورت ADSL به VDSL در شهر تهران صورت می‌گیرد.
سیدمجید صدری با اشاره به دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر ارتقای اینترنت خانگی و افزایش ۴ برابری آن گفت: ظرف مدت ۲ ماه آینده، عملیات اجرایی ۵۵۰ هزار پورت ADSL به VDSL در شهر تهران صورت می‌گیرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۲ فروردين

به گزارش فارس، مدیرعامل پیام‌رسان گفت: حمایت اولیه پرداخت وام تا سقف ۵ میلیارد تومان شامل پیام رسان ایتا شد اما در مورد افزایش پهنای باند و در نهایت قرار دادن فضایی برای سرورها مساعدتی برای این پیام رسان انجام نشد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۲ فروردين

به گزارش پیوست، شرایط بحرانی پیش روی کسب‌وکارها و کاهش درآمد کسب‌وکارهایی که درآمد روزمزد داشتند سبب شده تا برای مقابله با این آثار اقتصادی وام‌هایی از سوی نهادهای دولتی و خصوصی برای این کسب‌وکارها و شاغلان آنها در نظر گرفته شود. این موضوع به مرزهای ایران محدود نمی‌شود و به دلیل گسترش جهانی بیماری کرونا، شکلی بین‌المللی به خود گرفته است. همین موضوع سبب شده تا برخی گمانه‌زنی‌ها درباره فروپاشی اقتصادی در مقیاس جهانی در این دوران مطرح شود. اما رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور این گمانه را رد می‌کند و معتقد است هنوز دولت‌ها و مردم منابع اقتصادی لازم برای عبور از بحران را در اختیار دارند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۲ فروردين

رییس مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش گفت: شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) از ۱۶ فروردین ماه برای تمام دانش آموزان در اقصی نقاط کشور فرآیند آموزش دروس را آغاز می‌کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۲ فروردين

وزارت آموزش و پرورش استفاده از ظرفیت تمامی بخش‌های داخلی کشور در حوزه فناوری اطلاعات تاکید می‌کند و در راستای اجرایی کردن شبکه اجتماعی دانش آموزی «شاد» از ظرفیت ۵ پیام‌رسان داخلی استفاده خواهد کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای به ادعای نادرست برخی افراد در استفاده انحصاری و جانبدارانه از یک پیام رسان خاص در موضوع شبکه اجتماعی دانش آموزان «شاد» واکنش نشان داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۲ فروردين

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در مقابله با ویروس کرونا، از بستر شبکه امن ایرانسل برای دورکاری استفاده می‌کند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، همزمان با شیوع ویروس کرونا در ایران با در اختیار گرفتن ۲۰۰ عدد سیم‌کارت و مودم همراه ایرانسل، فعالیت‌های این وزارت‌خانه، از جمله فعالیت سامانه ۱۹۰، مرکز پاسخگویی سلامت را بر بستر شبکه امن VPN ایرانسل فعال کرده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۲ فروردين

همراه اول طی اطلاعیه ای رسمی اعلام کرد قرارداد صدا و سیما باتوسکا، از آذر ۹۸ از این شرکت منفک و به همراه اول منتقل شده و شرکت توسکا هیچ فعالیتی در این زمینه ندارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۲ فروردين

به گزارش پیوست، مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران از ابلاغیه شهردار تهران مبنی بر تسهیل استقرار کسب‌وکارهای نوآور و تعویق اجرای برخی احکام صادره در پایتخت با توجه به تاثیرات منفی شیوع بیماری کرونا بر فعالیت‌های اقتصادی خبر داد. به گفته محمد فرجود این ابلاغیه احکام پیشین را هم در بر می‌گیرد و درباره کسب‌وکارهایی که شاکی خصوصی نداشتند و توسط شهرداری پلمپ شدند اجرایی می‌شود.

ادامه مطلب