محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۶ فروردين

به گزارش ایسنا، باوجود تلاش‌های چندساله برای ارتقای پیام‌رسان‌های داخلی و حمایت‌های صورت‌گرفته و وعده‌های چندباره، همچنان بیشترین بار پیام‌رسانی کشور بر دوش پیام‌رسان‌های خارجی است، اتفاقی که برخی آن را به عدم اعتماد مردم به این محصولات نوپا و برخی دیگر به مشکلات فنی و ضعف توانایی این محصولات مربوط می‌دانند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۶ فروردين

بسیاری از کاربران اینترنت در روزهای اخیر با مشکل قطع و وصلی و سرعت پایین این سرویس مواجه هستند اما نائب رئیس هیئت مدیره شرکت زیرساخت می گوید که اشکالی در شبکه ارتباطی کشور مشاهده نمی‌شود.
وضعیت سرعت و کیفیت دسترسی به اینترنت طی یک ماه گذشته با مشکلات بسیاری همراه بوده است و به دلیل افزایش دو برابری مصرف نسبت به قبل از شیوع بیماری کرونا و ناچاری کاربران به خانه نشینی، شاهد اختلال در کیفیت این سرویس هستیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۶ فروردين

رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان اینکه رفع فیلتر تلگرام و توییتر برای آموزش های مجازی باید با اجازه مقامات قضایی انجام شود، گفت: گرانفروشی سایت های اینترنتی در شرایط شیوع کرونا ویروس باید توسط سازمان تعزیرات پیگیری شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۵ فروردين

ایرانسل شناسه شبکه خود را به طور موقت به «خانه بمانیم» تغییر داد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در راستای فرهنگ سازی هرچه بیشتر برای در خانه ماندن مردم عزیز ایران، در جهت تأکید بیشتر برای دعوت به مقابله با شیوع بیماری کرونا، ایرانسل به طور موقت شناسه یا نام شبکه خود را از Irancell به KhaneBemanim-Irancell تغییر داده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۵ فروردين

فراخوان نظرخواهی تخصصی "ضوابط و چارچوب موافقت‌نامه سطح خدمات پستی" و "مقررات حاکم بر حقوق سرزمینی ارایه خدمات ارتباطی ماهواره‌ای در جمهوری اسلامی ایران" در پایگاه اینترنتی رگولاتوری منتشر شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۵ فروردين

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در مقابله با ویروس کرونا، از بستر شبکه امن ایرانسل برای دورکاری استفاده می‌کند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، همزمان با شیوع ویروس کرونا در ایران با در اختیار گرفتن ۲۰۰ عدد سیم‌کارت و مودم همراه ایرانسل، فعالیت‌های این وزارت‌خانه، از جمله فعالیت سامانه ۱۹۰، مرکز پاسخگویی سلامت را بر بستر شبکه امن VPN ایرانسل فعال کرده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۴ فروردين

سرویس‌های ارزش افزوده با اعلام شکایات مشترکان و پرونده‌های میلیاردی شرکت‌های متخلف به یکی از جنجالی‌ترین مباحث حوزه ارتباطات تبدیل شده بود و در نهایت در آخرین اقدام برای مقابله با این کلاهبرداری‌ها، مصوبه‌ای جهت الزام دریافت درخواست خدمات از سوی مشترک و صدور جداگانه صورت‌حساب برای این خدمات برای صادر شد.

ادامه مطلب