محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۸ اسفند

دیجی‌کالا برای خدمت‌رسانی و پاسخ به افزایش تقاضای میلیون‌ها کاربر خود در سراسر کشور در شرایط شیوع ویروس کرونا، در فاز اول به ۲‌ هزار همکار جدید در بخش انبارداری، لجستیک و ارسال کالا نیاز دارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۸ اسفند

به گزارش شرکت مخابرات ایران، مديرعامل شركت مخابرات ايران مديرعامل شركت مخابرات ايران با اشاره به دستور و تاكيد وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات مبني برتمدید ارائه اينترنت رايگان اظهار داشت: زمان بسته ۱۰۰ گيگابايت اينترنت رايگان به تمام مشتريان اينترنت پرسرعت شركت مخابرات ايران تا هفت فروردین سال ۱۳۹۹ تمدید شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۸ اسفند

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به افزایش ترافیک اینترنت در روزهای گذشته و همچنین ساعات ابتدایی سال جدید، به مردم توصیه کرد برای جلوگیری از اختلالات اینترنتی، استفاده خود از اینترنت را در ساعات روز توزیع کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۷ اسفند

به گزارش پیوست، دریافت کدملی، شماره تلفن همراه یا سایر اطلاعات شخصی افراد از طریق برنامه‌های کاربردی غربالگری مربوط به کرونا طبق دستورالعمل شناسایی و معرفی سامانه‌ها و برنامه‌های کاربردی وزارت بهداشت ممنوع اعلام شد.
این دستورالعمل که از سوی وزارت بهداشت تدوین و بیستم اسفند ابلاغ شده تاکید کرده که اپلیکیشن‌ها نباید اطلاعات شخصی افراد را جمع‌آوری کنند بلکه باید آنان را به سمت سامانه‌های وزارت بهداشت هدایت کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۷ اسفند

به گزارش پیوست، شیوع ویروس کرونا این روزها تمام کسب‌وکارهای خرد و برخی از کسب‌و‌کارهای آنلاین را تحث تاثیر قرار داده است. این کسب‌وکارها یا مجبور به تعدیل نیرو شدند یا به ناچار فعالیت خود را متوقف کردند. این در حالی است که کارگران روزمزدی که به نوعی در این پلتفرم‌ها فعالیت می‌کنند، نیز این روزها با کاهش درآمد شدید مواجه شده‌اند.به همین خاطر پروژه «کنار همیم» سرویس تامین سرمایه جمعی مهربانه با هدف اعطای وام قرض‌الحسنه ضروری شب عید به کارگران روزمزدی که درآمد آنها در آستانه نوروز، به شدت کاهش یافته است، راه‌اندازی شد. منابع مالی این کمپین به صورت داوطلبانه از سوی افراد و شرکت‌ها تامین می‌شود و طبق مذاکرات صورت گرفته صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری نیز قرار است با نظارت کمپین «کنارهمیم» به کسب‌وکارهای آنلاینی که نیروهای انسانی آنها بر اثر گسترش کرونا با مشکلاتی روبرو شدند، وام ۲ میلیون تومانی با بازپرداخت ۶ ماهه اعطا کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۷ اسفند

وزیر ارتباطات از افزودن ۱۴۰۰ گیگابیت‌برثانیه به ظرفیت هسته‌ شبکه ‌IP زیرساخت برای تقویت ارتباطات در نوروز خبر داد.
از روزی که خبر رسمی ورود ویروس کرونا به کشور منتشر شد، تاکنون شیوع بیماری کووید ۱۹ که میزبان این ویروس است، روند صعودی داشته و در حال گسترش است. به همین دلیل از آنجا که حضور در مکان‌های عمومی از بیشترین احتمالات ابتلا به این ویروس و ابتلا به آن به آسانی با قرار گرفتن در معرض عطسه‌ها و سرفه‌های یک مبتلا و دست دادن با وی است، مسئولان سعی در کاهش حضور افراد در اماکن عمومی دارند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۷ اسفند

به گزارش پیوست، تفاهم‌نامه همکاری برای الکترونیکی شدن تخصیص کدهای پستی منازل شهر تهران از طریق برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس میان سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران و شرکت ملی پست امضا شد. این تفاهم‌نامه در شرایط گسترش بیماری کرونا، سبب کاهش تردد مردم به دفاتر پست و خدمات شهرداری تهران می‌شود و از سوی دیگر به هوشمند شدن شهر تهران کمک خواهد کرد. در حال حاضر با اجرای آزمایشی این طرح، بیش از هزار کدپستی پروانه‌های ساخت صادر شده در اسفندماه آنلاین شده است.

ادامه مطلب