محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۵ اسفند

رئیس سازمان فضایی ایران، سال ۹۹ را سال شتاب بخشی به توسعه کسب و کارهای فضاپایه با توسعه مراکز نوآوری عنوان کرد.
مرتضی براری در توئیتر نوشت: سال آینده، سال شتاب بخشی به توسعه کسب و کارهای فضاپایه با توسعه مراکز نوآوری خواهد بود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۵ اسفند

به گزارش پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی فاوا از تکمیل نقشه راه فناوری های نوظهور حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات خبر داد.
علیرضا یاری با اشاره به اجرای پروژه «برنامه های راهبردی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای برنامه توسعه فاوای کشور» گفت: در این پروژه، جایگاه پژوهشگاه ICT در زیست بوم پژوهش حوزه فاوا تعیین و مشخص شده برای بهبود این جایگاه چه برنامه ای باید اتخاذ شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۴ اسفند

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: به دلیل افزایش استفاده کاربران از اینترنت و با هدف مدیریت ریسک اثرات کرونا در نوروز ۹۹، افزایش ظرفیت پهنای باند شبکه ارتباطی پیش‌بینی شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۴ اسفند

به گزارش آی‌تی‌من، سامانه همتا اعلام کرد که «سیستم هوشمند شناسایی و رفع مشکل رجیستری گوشی تلفن همراه» به کد دستوری ستاره ۷۷۷۷ مربع ( #۷۷۷۷*) به این سامانه اضافه شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۴ اسفند

گزارش پیوست، استارتاپ «دکتر ساینا»، پلتفرم مشاوره آنلاین پزشکی، مشاوره تلفنی و نوبت‌دهی آنلاین، با عقد قرارداد به پورتفولیو شرکت سرمایه‌گذاری اسمارتاپ ونچرز پیوست. به گفته مدیرعامل دکتر ساینا با جذب این سرمایه، این استارتاپ به دنبال توسعه سرویس مشاوره آنلاین خود و به دست آوردن سهم بازار در این زمینه است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۳ اسفند

سامانه همتا از اضافه شدن «سیستم هوشمند شناسایی و رفع مشکل رجیستری گوشی تلفن همراه» به کد دستوری ستاره ۷۷۷۷ مربع ( #۷۷۷۷*) خبر داد.
سامانه اطلاع رسانی ثبت تلفن همراه (همتا) اعلام کرد: سیستم هوشمند شناسایی و رفع مشکل همتا به کد دستوری #۷۷۷۷* اضافه شده است و خریداران گوشی و کاربران تلفن همراه می توانند برای استفاده از این سیستم، پس از شماره‌گیری کد دستوری #۷۷۷۷* گزینه «صفر - راهنما» را انتخاب و سپس شناسه (IMEI) های دستگاه و همچنین شماره سیم کارت دارای مشکل را وارد کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۳ اسفند

به گزارش فارس، رئیس سازمان فضایی ایران از ابلاغ ساخت ماهواره پیام۲ خبر داد و گفت: ساخت ماهواره سنجشی با قدرت یک متر توسط دانشمندان دانشگاه صنعتی امیر کبیر انجام می شود.
مرتضی براری معاون وزیر و رئیس سازمان فضایی ایران با اشاره به اینکه ساخت ماهواره پیام ۲ ابلاغ شده است،گفت: این ماهواره از نوع سنجشی و با دقت یک متر است که آغاز مراحل ساخت آن را به دانشگاه صنعتی امیر کبیر صادر کردیم که توسط نخبگان، محققان و دانشمندان این دانشگاه ساخته می شود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند