محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۷ اسفند

به گزارش پیوست، اولین جلسه آنلاین مجلس شورای اسلامی به صورت آزمایشی با حضور حدود ۷۶ نماینده صبح امروز (۲۷ اسفندماه) برگزار شد و هنوز زمان قطعی و فرایند قانونی برگزاری جلسات رسمی مجلس به صورت آنلاین اعلام نشده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۶ اسفند

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات: بسته رایگان ۱۰۰ گیگا بایتی اینترنت رایگان برای مشتریان ثابت اینترنت ۲۹ اسفند به پایان می‌رسد که احتمال تمدید آن برای سال آینده وجود دارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۶ اسفند

به گزارش پیوست، شهرداری تهران برای حرکت به سوی شهر هوشمند و با هدف تسهیل دریافت خدمات و کاهش نیاز به حضور شهروندان در اماکن عمومی به دلیل شیوع ویروس کرونا، اقدام به غیرحضوری کردن تعدادی دیگر از سرویس‌های شهرسازی کرده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۶ اسفند

به گزارش پیوست، اسنپ‌تریپ، سرویس فعال در حوزه گردشگری آنلاین در بیانیه‌ای خبر از تعدیل ۳۴ نفر از نیروهای خود را داده است. این بیانیه در حالی است که روز گذشته (۲۴ اسفندماه) روابط عمومی اسنپ‌تریپ در گفت‌وگو با پیوست اعلام کرده بود که به آنها تعدیل نیرو در این زمینه اعلام نشده؛ اما جزییات تغییرات در این شرکت را در روزهای آینده اعلام می‌کنند. بعد از علی‌بابا و الی گشت، این سومین تعدیل نیرو است که در حوزه گردشگری اتفاق میفتد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۵ اسفند

به گزارش دیجیاتو، کم‌کم به نقظه‌ای رسیده‌ایم که خبر «لغو نشدن» مراسم‌های کمپانی‌های بزرگ، غافلگیر کننده شده است. ویروس کرونا که اخیرا به پاندمی نیز تبدیل شده، به سرعت در حال قربانی گرفتن بوده و آخرین و یکی از مهمترین قربانی‌های آن نیز مراسم WWDC اپل است. این کمپانی اعلام کرده که مراسم معروف خود را به صورت آنلاین برگزار می‌کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۵ اسفند

به گزارش فارس، رئیس سازمان فضایی ایران گفت: آزادسازی داده‌های ماهواره‌ای، احداث مرکز آرشیو و پردازش داده‌ها و ایجاد پلتفرم ارائه سرویس‌های ویژه به کسب و کارهای فضاپایه سه گام اصلی این سازمان هستند که در مراحل پایانی قراردارند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۵ اسفند

به گزارش پیوست، روابط عمومی مجلس اعلام کرد استفاده از فناوری دیجیتالی برای برگزاری جلسات علنی مجلس در این هفته صحت ندارد. این گفته‌ پدرام پاک‌آیین در حالی است که اسدالله عباسی سخنگوی هیات رئیسه مجلس هفته پیش خبر از رایزنی هیات رئیسه با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و استفاده از زیرساخت‌های یک اپراتور تلفن همراه برای برگزاری جلسات مجلس در هفته جاری به صورت ویدئو کنفرانس داده بود و در پی آن مدیرعامل ایرانسل نیز اعلام کرده بود که این هفته جلسات مجلس به صورت مجازی بر بستر شبکه ایرانسل برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب