محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۴ فروردين

ایرانسل از ارائه هدایایی برای مشترکان خود در ایام نوروز سال ۱۳۹۹، خبر داد.
این اپراتور ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید به هموطنان عزیز، اعلام می‌کند از روز اول فروردین تا نیمه شب سیزدهم این ماه، مشترکان می‌توانند یک گیگابایت اینترنت رایگان هدیه بگیرند. این بسته تنها یکبار قابل فعال‌سازی است.
علاوه بر این، از اولین روز عید نوروز تا نیمه شب سومین روز فروردین، مشترکان می‌توانند با مراجعه به بخش تکان شگفت انگیز در اپلیکیشن ایرانسل من، یکی از ۱۰۰ برنده ۱۰۰ گیگابایت اینترنت هدیه باشند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۴ فروردين

به گزارش فارس، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بسته رایگان ۲۰ گیگی برای معلمان از پنجم فروردین فعال می‌شود که تا خرداد ماه این بسته قابل استفاده است.
محمدجواد آذری جهرمی با اشاره به تحقق بیشتر شعار درخانه بمانیم و تسهیلات بیشتر به مردم گفت: این بیماری پدیده فراگیر در حدود ۱۶۰ کشور جهان است و در اکثر کشور‌ها شبکه‌های ارتباطی دچار کندی شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۴ فروردين

به گزارش پیوست، ویروس کرونا واژه دورکاری را بر سر زبان‌ها انداخته است و بسیاری از مدیران ایرانی که تا امروز برای انجام پروژه‌هایشان حتما باید با چشم خود نیروی انسانی در حال کار را می‌دیدند به دورکاری آنان رضایت دادند و پذیرفتن کارکردن از راه دور و حفظ سلامتی، نسبت به بهره‌وری اهمیت بیشتری دارد. اما از سوی دیگر ارائه برخی از خدمات از راه دور امکان‌پذیر نیست یا هنوز شرایطی فراهم نشده است که بتوان تمامی فعالیت‌ها و ارائه سرویس‌ها را از راه دور انجام داد. در چنین شرایطی به نظر می‌رسد حفظ پایداری شبکه تا حد ممکن و پرهیز از ایجاد هر گونه شُک به آن در اولویت کاری تمامی شرکت‌ها قرار گرفته باشد. آنان ترجیح می‌دهند روال ارائه سرویس به مشتریان خود را مانند گذشته حفظ کنند؛ به‌جای آنکه سرویس جدیدی ارائه دهند و پس از آن شُکی به سیستم وارد و از روال عادی ارائه سرویس خارج شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۴ فروردين

به گزارش آی تی ایران، روز گذشته بنیان‌گذار و مدیرعامل کافه بازار از ورود این استارتاپ به بورس در سال جدید خبر دادند.
امین امیرشریفی در اکانت توییتر خود نوشت: «روزهای آخر سال ۹۸، در شرایط دورکاری، به برنامه‌ریزی برای سال ۹۹ کافه‌بازار گذشت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۴ فروردين

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس با بیان رشد دو پله ای این استان در شاخص توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات (IDI) و ارتقای این استان به رتبه هشتم کشور، از بهره برداری از پروژه های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در سال 98 با هزینه ای بالغ بر 943 میلیارد تومان خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۳ فروردين

پیامک‌های مزاحم اگرچه ریشه‌ای طولانی دارد و حتی برای مدتی امان کاربران را بریده بود، اما روش‌هایی از جمله مسدود کردن سیم‌کارت‌های شخصی مزاحم و اقدامات یک سال اخیر مانند منع ارسال پیامک انبوه توسط اپراتورها، تا حد زیادی ارسال آنها را کاهش داده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲ فروردين

وزیر بهداشت در نامه‌ای به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، درباره هماهنگی های لازم جهت ارسال پیامک‌های آموزشی توسط شرکت‌های اپراتور تلفن همراه به کلیه شماره‌های همراه موجود در کشور تاکید کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲ فروردين

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هر سه ماه گزارش فصلی از وضعیت اپراتورهای تلفن همراه را از نظر شاخص های کمی و کیفی ارایه می هد. بر اساس این گزارش ها تا به امروز همراه اول در دو حوزه ضریب نفود و میزان مشترک به نسبت دو اپراتور دیگر وضعیت مطلوب تری داشته و طی سه گزارش فصلی رشد کمی این دو شاخص قابل مشاهده است.

ادامه مطلب