محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۶ فروردين

معاون امور رادیویی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: آزاد نشدن باند فرکانسی ۷۰۰ مگاهرتز از سوی سازمان صدا و سیما ارایه سرویس های موبایل را با چالش های جدی مواجه کرده است.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، نسترن محسنی با انتشار رشته توییتی درباره لزوم تخلیه باندهای فرکانسی ۷۰۰ و ۸۰۰ مگاهرتز اعلام کرد: امروزه کمتر از ۱۵ درصد از پهنای باند این فرکانس ها توسط سازمان صدا و سیما استفاده می شود. این درحالی است که برای ایجاد فرصت استفاده حداکثری از منابع موجود و در جهت صرفه و صلاح کشور، باید به روزرسانی قوانین و مقررات را مدنظر قرار داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۵ فروردين

آخرین وضعیت ثبت تعداد دامنه‌های اینترنتی در کشور، نشان می دهد که تا پایان سال ۹۸ شمار سایت‌های اینترنتی با هویت ایرانی به یک میلیون و ۲۰۰ هزار سایت رسیده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۴ فروردين

به گزارش ایسنا، آمار منتشرشده درباره‌ وضعیت توسعه تلفن همراه در سه ماهه‌ سوم سال ۱۳۹۸، حاکی از واگذاری بیش از ۲۴ میلیون خط دائمی و بیش از ۱۵۷ میلیون خط اعتباری است که مجموع خطوط واگذارشده دائمی و اعتباری را به ۱۸۶ میلیون و ۴۲۱ هزار عدد می‌رساند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۴ فروردين

رئیس سازمان فضایی ایران از ارسال تجهیزات به ۳ استان جنوبی کشور برای برقراری ارتباطات ماهواره ای در صورت رخداد سیل در هفته جاری به عنوان پشتیبان ارتباطات زمینی، خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۴ فروردين

سال ۹۸ یکی از سخت‌ترین سال‌ها برای کسب‌وکارهای اینترنتی بود. قطع سراسری اینترنت در آبان ماه بسیاری از آنها را با چالش‌های جدی روبه‌رو کرد و درحالی که این گروه تلاش می‌کردند تا از مشکلاتی که این قطعی سراسری برایشان به وجود آورده قد راست کنند، اجرای رمز دوم پویا دوباره آن‌ها را به یک چالش پیچیده دیگر دعوت کرد، در نهایت هم شیوع ویروس کرونا در ماه پایانی این سال آخرین ضربه را بر پیکر ضعیف آن‌ها زد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۳ فروردين

در روزهای گذشته، عیدی کارگزاران مخابرات روستایی در اکثر استان‌ها واریز شده است.
نمایندگان جامعه کارگزاران مخابرات روستایی در تماس با ایلنا، از واریز عیدی پایان سال در اکثر استانهای کشور خبر دادند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۳ فروردين

به گزارش فارس، رئیس سازمان فضایی ایران در توئیتی نوشت: با توجه به پیش‌بینی احتمال وقوع سیل در هفته جاری، این سازمان با همکاری شرکت‌های خصوصی ارائه دهنده خدمات ماهواره‌ای نسبت به ارسال تجهیزات ارتباطات ماهواره‌ای به سه استان اقدام کرده‌ است.

ادامه مطلب