محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۲ فروردين

به گزارش شرکت مخابرات ایران، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از جا‌یگزینی اینترنت VDSL به عنوان نسل جدید اینترنت خانگی به جای سرویس ADSL در تهران وقم خبر داد و گفت: با تامين زيرساخت هاي لازم، براي مشتريان اينترنت پرسرعت مخابرات تهران وقم، امكان ثبت نام اينترنت سرينو با سرعت حداقل ۴ برابر فراهم شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۲ فروردين

به گزارش فارس، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه در حال حاضر همه سیم کارت های فعال در کشور دارای هویت هستند، گفت: با استفاده از روش های ایجابی در ثبت سیم کارت امکان تخلف در ثبت سیم کارت صفرشده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۲ فروردين

به گزارش مهر، رئیس اسبق سازمان تنظیم مقررات ارتباطات معتقد است که استفاده از باند فرکانسی ۷۰۰ مگاهرتز برای توسعه شبکه موبایل در زمان کوتاه قابل اجرا نیست و نمی تواند مشکل فعلی کندی اینترنت را رفع کند.
موضوع مورد مناقشه وزارت ارتباطات و سازمان صدا و سیما بر سر مالکیت باندهای فرکانسی ۷۰۰ و ۸۰۰ مگاهرتز این روزها بار دیگر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است و دلیل آن نیز این است که وزیر ارتباطات در توئیتی دلیل کندی سرعت اینترنت کاربران موبایل را نبود فضای فرکانسی عنوان کرده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۲ فروردين

به گزارش پیوست، شرکت ملی پست در اسفندماه سال گذشته همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور با ۳۰ درصد افزایش ترافیک مرسولات پستی روبرو بوده و در فروردین ماه سال ۹۹ نیز در مقایسه با فروردین سال گذشته حدود ۳۵ درصد افزایش ترافیک مرسولات پستی را تجربه کرده است. این درحالی است که در ماه‌های اخیر بسیاری از مردم و کسب‌وکارها از خدمت‌رسانی و تاخیر ارسال مرسولات گلایه‌هایی دارند که مدیرکل دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان شرکت پست محدودیت در پروازها و حرکت قطارها و ارسال مرسولات توسط کامیون‌ها و از سویی طولانی شدن فرایند ارسال به دلیل ضدعفونی وگندزدایی بسته‌های پستی را علل این تاخیرها اعلام کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۱ فروردين

به گزارش آی تی ایران، فیلیمو گزارشی را منتشر کرده که در آن به تغییر فتار کاربران در دوران قرنطینه خانگی به دلیل شیوع کرونا اشاره کرده است. گزارش فیلیمو از تغییر فتار کاربران را می‌توانید در ادامه این مطلب مشاهده کنید.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۱ فروردين

رئیس پلیس فتا استان یزد کلاهبرداری تلفنی را در صدر جرائم فضای مجازی استان برشمرد و گفت: علی‌رغم توصیه‌های بی‌شمار کارشناسان این پلیس، کلاهبرداری تلفنی باز هم در استان یزد قربانی می‌گیرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۱ فروردين

به گزارش فارس، مدیر مخابرات منطقه کردستان از تقویت زیرساخت‌های مخابراتی برای در خانه ماندن شهروندان خبر داد و گفت: ظرفیت پهنای باند ورودی اینترنت استان کردستان ۵۰ درصد افزایش داشته است.
آزاد حکمت امروز در سنندج اظهار کرد: در راستای حمایت از خانواده‌های کردستانی برای تسهیل در ارتباطات و در خانه ماندن آنها، مخابرات منطقه با افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت پهنای باند ورودی اینترنت استان نسبت به تقویت زیر ساخت‌های مخابراتی گام بلندی برداشته است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند