محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۱ دي

به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی در مراسم امضای تفاهم نامه میان وزارت ارتباطات و وزارت صنعت برای توسعه زیست بوم تولید گوشی تلفن همراه هوشمند تولید داخل در کشور که بعدازظهر امروز سه شنبه در وزارت ارتباطات برگزار شد گفت: هم اکنون شاهدیم که به دلیل گرانی گوشی موبایل، قدرت خرید مردم پایین آمده و بسیاری از کاربران گوشی های شکسته و یا دست دوم استفاده می کنند و توانایی خرید گوشی نو را ندارند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۱ دي

به گزارش آی‌تی‌من، رییس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور اعلام کرد تلفن‌های همراهی که مدتی پیش به خاطر رجیستری قطع شده بود به تدریج و بر اساس اولویت وصل خواهند شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۱ دي

این اپراتور به عنوان اپراتور پیشگام در ارایه خدمات نوین، دوشنبه 9 دی ماه میزبان برگزاری سی و هفتمین فروم اینترنت اشیا، در ساختمان مرکزی این شرکت بود.
در این فروم که با حضور نمایندگان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت توانیر، شرکت صا ایران، شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و شرکت‌هایی از این دست برگزار شد تاثیرات پایش و مدیریت سوخت از طریق اینترنت اشیا بررسی شد.
از جمله موضوعات مطرح شده در این فروم صرفه‌جویی 4 هزار مگاواتی برق 20 هزار مشترک با استفاده از کنتور هوشمند در تابستان 98 و استفاده از این تجربه موفق برای مدیریت مصرف انرژی دو استان تهران و البرز بود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۱ دي

هر یک از اپراتورهای تلفن همراه در سه ماهه‌ دوم سال جاری، مکالماتی با سایر اپراتورهای همراه، تلفن ثابت و مکالمات بین‌الملل داشتند که سقف این مکالمات را به بیش از چهار میلیارد دقیقه می‌رساند.
با وجود شبکه‌های اجتماهی که امروزه بخش اعظمی از ارتباطات افراد به‌واسطه آن‌ها انجام می‌شود، همچنان بسیاری از مکالمات مردم از طریق تلفن‌های همراه صورت می‌گیرد. مطابق آمار منتشره توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، هر یک از اپراتورها در سه ماهه‌ دوم سال جاری، مکالمات ورودی و خروجی متفاوتی داشتند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۱ دي

به گزارش پیوست، شرکت به‌پرداخت ملت با ۲۴ درصد رشد نسبت به سال ۲۰۱۷ در بین ۱۵ PSP برتر جهان قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت، بر اساس تازه‌ترین گزارش نشریه بین‌المللی نیلسون‌ریپورت درخصوص عملکرد شرکت‌های برتر پرداخت الکترونیکی PSP جهان در سال ۲۰۱۸، این شرکت ایرانی با رشدی معادل ۲۴ درصد ، رتبه پانزدهم را به خود اختصاص داده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۱ دي

به گزارش پیوست، بانک‌ها تاکنون هزینه پیامک‌هایی که مردم برای دریافت رمز دوم پویا به سرشماره بانک‌ها ارسال می‌کنند را برعهده نگرفته‌اند.
در حالی که قرار است استفاده از رمز دوم پویا از نیمه دی‌ماه حداقل در یک بانک اجرایی شود، بانک‌ها هنوز قبول نکرده‌اند هزینه پیامکی که مردم برای دریافت رمز دوم پویا ارسال می‌کنند را به اپراتورهای تلفن همراه بپردازند و این هزینه فعلا از مردم دریافت می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۰ دي

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت ایران کیش ، شهره آقا بابایی اظهار داشت: بخش‌نامه بانک مرکزی در خصوص اجباری شدن بهره‌گیری از رمز دوم پویا بخشی از موارد را پوشش می‌دهد و می‌تواند به‌عنوان اولین گام در مسیر برقراری امنیت در تراکنش‌های بدون حضور کارت شروع خوبی باشد؛ اما اگر قرار باشد در همین نقطه متوقف شود کافی نیست و با ضعف‌هایی مواجه است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند