محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۶ دي

به گزارش پیوست، مرکز مدیریت راهبردی افتا ریاست جمهوری با هدف ساماندهی سامانه‌های نرم‌افزاری سازمانی و تامین امنیت این نرم‌افزارها الزاماتی را در قالب دو سند امنیتی تدوین کرد. در این دو سند به صورت جداگانه برای دستگاه‌ها و شرکت‌های ارائه‌کننده محصول وظایفی تعیین شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۶ دي

بانک مرکزی به تازگی عملکرد شش‌ ماهه سامانه‌های «شتاب»، «شاپرک»، «پایا»، «ساتنا»، «چکاوک» و «صیاد» را که در حوزه بانکداری الکترونیک فعالیت می‌کنند، منتشر کرده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۵ دي

به گزارش آی‌تی‌من، رییس انجمن واردکنندگان موبایل تبلت و لوازم جانبی اعلام کرد که اگر موانع پیش روی واردکنندگان در تامین نیاز بازار موبایل برطرف نشود، بازار موبایل شب عید دچار اختلال خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۵ دي

به گزارش همکاران سیستم، بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده از سوی لینکدین، مهارت‌های مرتبط با حوزه علوم داده و مشاغل مرتبط با آن فرصت‌های شغلی بیشتری را نسبت به قبل پیش روی خود می‌بینند. درخواست سازمان‌ها برای استخدام افراد که به مدیریت داده‌ها مسلط هستند رو به افزایش است و مهندسان در همه زمینه‌های مرتبط با این عرصه فرصت‌های شغلی بیشتری را پیش روی خود می‌بینند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۴ دي

به گزارش مهر به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، در روزهای اخیر اخباری مبنی بر پولی شدن دریافت رمز دوم پویا پیامکی در برخی بانک‌ها مطرح شده؛ این در حالی است که دریافت رمز دوم پویا پیامکی از طریق سامانه هدایت رمز یکبار مصرف که تحت عنوان هریم از سوی بانک مرکزی ایجاد شده و تمامی بانک‌ها به آن متصل شده‌اند، کاملاً رایگان است و مشتریان سیستم بانکی می‌توانند با فشردن دکمه درخواست رمز در صفحات پرداخت اینترنتی، رمز دوم یکبار مصرف خود را به صورت پیامکی به صورت رایگان دریافت کرده و در صفحات خرید و پرداخت اینترنتی استفاده کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۴ دي

به گزارش ایلنا، مرتضی طاهری بخش معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول صبح امروز در بیست و پنجمین کنفرانس بین المللی انجمن کامپیوتر ایران که با حضور دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات، پژوهشگران، دانشجویان و مهندسان بخش های صنعتی کشور برای تبادل یافته ها و دستاوردهای علمی در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد، با رویکردی متفاوت به مقوله شبکه های نسل آینده پرداخت و بحث خود را با یک سوال آغاز کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۴ دي

کار تدوین مصوبات قانونی برای پایان دادن به کلاهبرداری‌های ارزش افزوده به اتمام رسیده و در هفته آتی تصویب خواهد شد.
خدمات ارزش افزوده (Value Added Services) که به اختصار VAS نامیده می‌شوند، شامل مواردی غیر از خدمات استاندارد اپراتورها مانند تماس صوتی و پیامک معمول است و مهم‌ترین موضوعات خدمات ارزش افزوده تلفن همراه، شامل اخبار، مسابقات و رأی‌گیری، تبلیغات موبایلی و اطلاع‌رسانی می‌شود. خدمات ارزش افزوده می‌تواند توسط خود اپراتورها یا توسط شرکای ثالثی که به‌عنوان تامین‌کننده‌ محتوا (Content Provider) شناخته می‌شوند، انجام شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۴ دي

به گزارش آی‌تی‌من، درست است که گوشی‌های نوکیا، از نظر تعداد فروش، محبوب‌ترین کالاهای غیر سوپرمارکتی دیجی‌کالا هستند، اما برند هواوی و پس از آن سامسونگ، از نظر ریالی، بیشترین میزان فروش این بازارگاه آنلاین ایرانی را به خود اختصاص داده‌اند.
چندی پیش دیجی‌کالا، آمار فعالیت و فروش 6 ماهه نخست سال جاری خود را منتشر کرد که این گزارش حاوی اطلاعات در خور توجهی بود.
بر اساس این آمار، رتبه اول فروش مارکت‌پلیس دیجی‌کالا در نیمه نخست امسال به گوشی Y7 Prime هواوی نسخه 2019 اختصاص داشته است.
این گوشی که در ژانویه سال 2019 به بازار جهانی عرضه شد، دارای نمایشگر 6.26 اینچی IPS با وضوح تصویر 720 در 1520 است. دوربین اصلی دوگانه آن 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 16 مگاپیکسلی است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند