محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۲ دي

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نائب رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل پست‌بانک ایران ضمن تأکید به استفاده از مدل بانکداری دیجیتال در سطح بانک گفت: بانکداری دیجیتال بر استراتژی، ساختار سازمانی و فرهنگ‌سازمانی بانک تأثیرگذار است که در این راستا باید همه ارکان بانک با موضوع درگیر و در شکل‌گیری نقشه راه بانکداری دیجیتال مشارکت لازم را داشته باشند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۲ دي

تعداد سیم‌کارت‌های شخصی مسدود شده از سوی رگولاتوری، به دلیل ارسال پیامک‌های مزاحم تبلیغاتی، به بیش از ۲۱۸ هزار خط رسید.
در پی تداوم روند برخورد با سیم کارت‌های شخصی ارسال کننده پیامک‌های مزاحم تبلیغاتی، حدود ۲۰ هزار سیم کارت طی دو ماه گذشته مسدود شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۰ دي

رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از طراحی و ساخت زیر سیستم محموله رله تلفنی باند KU‌ خبر داد و گفت: این محموله برای برقراری ارتباطات تلفنی میان دو ایستگاه که در دید مشترک ماهواره قرار دارند، کاربرد دارد و از این محموله در ماهواره "ناهید ۲" بهره‌برداری خواهد شد.
وحید یزدانیان به بیان فعالیت‌های پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه فضایی پرداخت و افزود: یکی از برنامه‌های فضایی کشور، دستیابی به طراحی و ساخت ماهواره‌های مخابراتی مدار ژئو است، بر این اساس طراحی و ساخت زیر سیستم مخابراتی در محدوده باند KU در این پژوهشگاه در دستور کار قرار گرفت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۰ دي

عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی گفت: موضوع ارائه اینترنت رایگان به کاربران در صورت استفاده از ترافیک داخلی و شبکه ملی اطلاعات در شورای عالی فضای مجازی پیشنهاد شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۰ دي

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی از کاهش واردات مسافری از از یک میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه در اردیبهشت‌ماه امسال، به ۱۵۰ هزار دستگاه تا پایان آذرماه خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۹ دي

مدیر روابط عمومی پژوهشگاه ICT بر لزوم به کارگیری تفکر پژوهش محور در راس پروژه های فناوری اطلاعات و ارتباطات تاکید کرد و گفت: بخش ICT می تواند از ظرفیتهای پژوهشی این پژوهشگاه بهره ببرد.

ادامه مطلب