محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۳ دي

به گزارش پیوست، ۲۳ پروژه اولویت دار دولت‌الکترونیکی تا پایان سال آینده شکل عملیاتی به خود خواهد گرفت و تاکنون از این تعداد پروژه شناسنامه عملیاتی ۱۲ پروژه نهایی و ابلاغ شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۳ دي

به گزارش ایرانسل، مکالمه‌های درون شبکه تمامی مشترکان ایرانسل در مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان، تا پایان روز چهارشنبه ۲۵ دی ماه رایگان است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۳ دي

به گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری از مسدودسازی و قطع ۱۴ هزار و ۲۸۹ سیم‌کارت ارسال‌کننده پیامک تبلیغاتی مزاحم در نیمه اول دی ماه خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۲ دي

به نوشته‌ی هفت صبح، هفته گذشته وقتی خبر امضای تفاهم نامه ای چهارجانبه برای حمایت از تولید گوشــی های ایرانی منتشر شد، اطلاعات خیلی زیادی در دســترس نبــود. فقط گفته شده وزارت ارتباطات تلاش می کند به تولید سالانه دو میلیون گوشی تلفن همراه کمک کند و تارگت قضیه هم رسیدن به حجم تولید دو میلیون دستگاه موبایل در سال تعیین شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۲ دي

به گزارش پیوست، شورای عالی فضای مجازی روز گذشته (۲۱ دی) و با برگزاری جلسه‌ای با حضور رئیس جمهوری و رئیس قوه‌قضاییه کلیات و چارچوب سند معماری و طرح کلان نوین شبکه ملی اطلاعات را بررسی و به تصویب رساندند.

ادامه مطلب