محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۸ دي

مرکز داده (دیتاسنتر) شهرداری تهران که مدیریت آن بر عهده سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات است، از سوی مرکز افتای ریاست جمهوری برای سومین سال متوالی به عنوان یکی از سازمان‌های برتر در حوزه مدیریت امنیت اطلاعات، معرفی شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۷ دي

به گزارش پیوست، مرحله اول پیاده‌سازی رمز دوم پویا در دو بانک ملت و پارسیان اجرایی شد و از امروز صبح (۱۷دی) کلید دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک در تمامی درگاه‌های پرداخت این دو بانک فعال شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۷ دي

فرید فولادی، مدیرعامل شرکت همکاران سیستم از استراتژی جدید این شرکت با عنوان Cloud First خبر داد.
به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، او در رویداد باهم 98 همکاران سیستم که صبح امروز در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: همکاران سیستم به عنولن بزرگ‌ترین ارایه کننده ERP در ایران برای اولین بار در سال گذشته ERP خود را روی کلود عرضه کرد و از سال گذشته نیز Cloud First استراتژی جدید این شرکت شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۷ دي

یک فعال حوزه فناوری اطلاعات با بیان اینکه بخش خصوصی افغانستان پتانسیل همکاری با شرکتهای ایرانی حوزه فاوا را دارد، گفت: فضای فعالیت ایرانیان در حوزه نرم افزار در این کشور باز است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۷ دي

سامانه هریم از بامداد ۱۷ دی ماه در بانک ملت عملیاتی و دکمه درخواست رمز پویا به تمامی صفحات پرداخت افزوده و رمز دوم یکبار مصرف در آینده برای مجموع تراکنش‌ روزانه بالای ۱۰۰ هزار تومان اجرایی خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۷ دي

دقایقی پیش خبر رسید براساس دستورالعمل نظارتی تاکسی‌های اینترنتی مصوب وزارت کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت، قیمت پایه‌ سفر در تمام تاکسی‌های اینترنتی مشمول عوارض شهرداری می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۶ دي

به گزارش آی‌تی ایران، مذاکرات برای سرمایه‌گذاری دیجی‌کالا در این استارتاپ همچنان ادامه دارد
استارتاپ چیلیوری شب گذشته با انتشار بیانیه‌ای رسما خریده شدن توسط دیجی‌کالا را رد کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۶ دي

به گزارش پیوست، بازی ایرانی «فرزندان مورتا» که در سطح بین‌المللی با نظر مثبت منتقدان مواجه شده براساس اعلام مدیرعامل استودیو سازنده این بازی با شکایت شاکی خصوصی در تهران روانه دادگاه می‌شود.

ادامه مطلب