محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۶ دي

به گزارش پیوست، معاون توسعه کسب‌و‌کار شرکت پرداخت الکترونیک سداد اعلام کرد کیف پول سداد آماده بهره‌برداری است و در گام نخست برای چند میلیون کاربر اپلیکیشن ایوا فعال شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۶ دي

به گزارش شرکت مخابرات ایران، نماد‌هایی که بیشترین تاثیر را در شاخص امروز بورس گذاشت گروه بانکی ها، مخابراتی‌ها و صنایع فلزی بود و نماد‌های پر بیننده بانکی‌ها، خودرویی‌ها و فولادی‌ها معرفی شد.
نماد‌هایی که بیشترین تاثیر را در شاخص امروز بورس گذاشت گروه بانکی ها، مخابراتی‌ها و صنایع فلزی بود و نماد‌های پر بیننده بانکی ها، خودرویی‌ها و فولادی‌ها معرفی شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۶ دي

مدیرعامل شرکت ارتباط مشترک شهر با اشاره به میزان عقب ماندگی تهران درحوزه ارتباطات ثابت پهن باند، گفت:شاهد وجود دکلهای اضافی ماکروویو برای پوشش ارتباطات پهن باند بی‌سیم در شهر تهران هستیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۶ دي

مدیر کل دفتر تشعشعی سازمان انرژی اتمی با تأکید بر اینکه افزایش تعداد دکل های مخابراتی به معنی افزایش پرتوگیری مردم نیست، گفت: موضوع ایمنی تشعشعی مرتب پایش می شود.
خوش مکانی مدیر کل دفتر تشعشعی سازمان انرژی اتمی امروز در نشست بررسی وضعیت دکل های مخابراتی در سطح شهر تهران و ابهامات پیش رو با اشاره به اینکه موضوع ایمنی تشعشعی و حفاظت مردم در انتشار امواج و پرتوهای یون ساز و غیر یون ساز به سازمان انرژی اتمی مرتبط می شود، گفت: موضوع ورود تجهیزات مخابراتی به کشور، پروانه اپراتوری و تدوین ضوابط ایمنی تشعشعی در اختیار سازمان انرژی اتمی است و اشراف نسبی به تمامی این موارد، وجود دارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۶ دي

اجرای پروژه رتبه‌بندی کسب‌و‌کارهای اینترنتی به دلیل اختلاف نظرهایی که میان بخش خصوصی و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وجود دارد طولانی شده و هر چند این پروژه از نظر زیرساخت‌های فنی‌ آماده است و هر کدام از کسب‌و کارهای الکترونیکی می‌توانند رتبه خود یا میزان شکایتشان را ببینند؛ اما هنوز برای عموم مردم و مخاطبان آنها این گزارش‌ها نمایش داده نمی‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۵ دي

ایرانسل تماس تلفنی رایگان درون شبکه را در سراسر استان سیستان و بلوچستان، تا پایان روز جمعه ۲۷ دی ماه تمدید کرد.
با توجه به ادامه عملیات امدادرسانی به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان، در راستای عمل به مسؤولیت اجتماعی و با هدف تسهیل در برقراری ارتباط و کمک به کاهش آلام سیل‌زدگان، تمامی مکالمه‌های درون شبکه ایرانسل تا پایان روز جمعه ۲۷ دی ماه رایگان است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۵ دي

به گزارش پیوست، مدیرعامل خشکشویی آنلاین «زودشور» اعلام می‌کند که بعد از سه ماه ادغام با خشکشویی «لاندراپ» به دلیل هماهنگ نشدن در بحث مدیریتی کارها، تصمیم گرفته‌اند این ادغام را لغو کنند.

ادامه مطلب