محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۳۰ دي

به گزارش مهر، سید مجید صدری با تاکید بر اینکه اقتصاد ما باید از وابستگی خود به نفت جدا شود و در بخش صادرات غیرنفتی قدرتمندتر ظاهر شویم، گفت: حمایت از تولید داخل جزو برنامه‌های شرکت مخابرات قرار داشته و طی دو سال گذشته نیز اقداماتی در این خصوص انجام داده‌ایم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۳۰ دي

به گزارش خبرنگار مهر، پس از سال‌ها فراز و فرود در اجماع نظر اعضای شورای عالی فضای مجازی و وزارت ارتباطات بر سر «تعریف مفهوم یکسان از شبکه ملی اطلاعات»، هفته گذشته وزارت ارتباطات طرحی را به صحن شورای عالی فضای مجازی برد که به نظر می‌رسد از نظر اعضای این شورا، قابلیت بررسی برای رسیدن به معماری کلان شبکه ملی اطلاعات را دارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۹ دي

به گزارش ایلنا، واحد نگهداری و تعمیرات در حال حاضر، تعمیرات نرم افزاری و سخت‌افزاری انواع مدل پایانه فروش، طراحی و تولید انواع کابل دانلود پایانه‌های فروش، طراحی و تولید انواع مبدل‌ها از قبیل (PSTN و PINPAD و ...)، طراحی و تولید انواع تستر (باطری، آداپتور ، کابل و...)، طراحی و تولید آداپتور را بر عهده دارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۹ دي

به گزارش دنیای اقتصاد، آمار خریدهای آنلاین در یک ماه گذشته حاکی از آن است که شهروندان ایرانی در این مدت ۲۲۵۹ میلیون تراکنش با ارزش ۲۷۹۱ هزار میلیارد ریال انجام داده‌اند که بیش از ۹۷ درصد این ارزش مربوط به خرید کالا و خدمات بوده است. آخرین گزارش منتشر شده از سوی شاپرک(شبکه الکترونیک پرداخت کارت) حاکی از رشد ۴۲/ ۱درصدی تعداد تراکنش‎ها بوده و این رشد برای ارزش تراکنش‎های ۶۳/ ۱۰ درصد است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۸ دي

به گزارش آی‌تی‌من، روزها نوسان نرخ دلار باعث شده تا قیمت گوشی هم در بازار موبایل با تغییراتی همراه باشد؛ بر این اساس توصیه می‌شود که کاربران برای خرید گوشی‌های موبایل عجله نکنند.
بر اساس گزارش فعالان بازار، قیمت گوشی‌های موبایل این روزها به دلیل ثابت نبودن نرخ ارز با افزایش همراه شده است و در مورد گوشی‌های پرچمدار این نوسان و افزایش بیشتر است.

ادامه مطلب