محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۳ بهمن

به گزارش مهر، به نقل از صدا و سیمای خراسان رضوی، سید ستار هاشمی در مراسم آغاز به کار نهمین نمایشگاه ملی شهر هوشمند در مشهد در جمع خبرنگاران، گفت: زمان پرتاب این ماهواره تحقیقاتی متعاقباً اعلام خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲ بهمن

به گزارش مهر به نقل از ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، دکتر فرزانه شایق یکی از مجریان طرح پژوهشی «طراحی سیستم تحریک عمقی غیرتهاجمی مغز با جریان الکتریکی تداخلی» گفت: روش تحریک غیر تهاجمی عمقی مغز براساس میدان‌ های الکتریکی تداخلی به عنوان شیوه ای جدید برای تحریک الکتریکی ساختارهای عمقی مغز به تازگی معرفی شده و توسعه آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱ بهمن

به گزارش پیوست، مطرح شدن موضوع رتبه‌بندی کسب و کارهای الکترونیکی و فعال در فضای مجازی از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و نمایش این رتبه برای مخاطبان آنها در شناسنامه نماد اعتماد موجب بروز انتقاداتی از سوی کسب و کارهای فعال در این فضا شده است و موجب مطرح شدن سوالاتی از سوی آنان شده است. به عقیده بسیاری از فعالان این حوزه دلیلی برای رتبه‌بندی کسب و کارها از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به عنوان یک نهاد دولتی وجود ندارد از سویی بسیاری از آنان به نمایش تعداد شکایت‌ها انتقاد دارند و معتقدند که شاید نمایش میزان فروش تاثیر بیشتری بر مخاطب آنان می‌گذاشت. کسب وکارها طی جلسات مختلفی که با مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برگزار کرده‌اند تمامی سوالات خود را با ‌آنان در میان گذاشته‌اند و حال این مرکز سعی کرده در سندی به تمام آن سوالات پاسخ دهد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱ بهمن

به گزارش دیجیاتو، نشست خبری سازمان نظام صنفی رايانه‌ای با هدف بررسی «مشكلات فعالان حوزه استخراج رمزارز در كشور» برگزار شد و در آن تاکید شد که دولت نباید فرقی بین فعالان حوزه رمزارز با دیگر فعالان صنعتی کشور بگذارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱ بهمن

۱-نظر به درخواست کسب و کارها، ذینفعان حوزه خرید بدون حضور کارت و همچنین درخواست اپراتورها جهت خرید از طریق کدهای دستوری USSD، بانک‌ها می‌توانند تراکنش‌هاي فوق تا سقف یک میلیون ریال در هر ۲۴ ساعت را از الزام استفاده از رمز دوم پویا معاف کنند.
بر این اساس بانك‌ها مي‌توانند امكان انجام تراکنش با رمز دوم ایستا تا مجموع یک میلیون ریال در هر ۲۴ ساعت براي هر کارت بانکی را مشروط به پذیرش مخاطرات آن از سوی مشتری فراهم کنند.
۲- از هفته دوم بهمن‌ماه، ارائه خدمات پرداخت غيرحضوری با رمز دوم ایستا طی چند روز در بانک‌های مختلف متوقف می‌شود.
۳- هموطنان گرامی در صورت وجود هر گونه سوال یا ابهام در خصوص فعال‌سازی یا استفاده از رمزهای پویای کارت‌های بانکی با شماره تلفن‌های مرکز ارتباط‌ با مشتریان بانک خود تماس حاصل فرمایند.
مركز تماس كاشف با شماره ٩١٠٠٩٩٦٠ به صورت شبانه‌روزي آماده پاسخ‌گویی به سوالات و دريافت پیشنهادات و انتقادات هم‌ميهنان در خصوص نحوه خدمت‌رسانی بانک‌ها و موسسات اعتباری است.
۴- مجددا یادآوری می‌شود دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک امکان‌پذیر است.
مشتریان محترم بانکی که تاییدیه شماره تلفن همراه خود‌ را به بانک خود اعلام کرده‌اند با فشردن دکمه دریافت رمز دوم پویا در درگاه‌های پرداخت، رمز خود را از طریق پیامک دریافت می‌کنند.
۵- همچنین تاکید می‌شود آن دسته از هموطنانی که تاکنون نسبت به فعال‌سازی رمز دوم پویا اقدام نکرده‌اند، در اسرع وقت نسبت به انجام این کار اقدام کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱ بهمن

کمیسیون بلاکچین سازمان نظام صنفی رایانه ای، مخالفت خود را با تعرفه کنونی تعیین شده برای برق استخراج ارز دیجیتال (رمز ارز) اعلام کرد.
در این باره محمدباقر اثنی عشری رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با انتقاد از عملکرد دولت در برخورد با بخش خصوصی به مصوبه هیئت وزیران در تاریخ ۱۷ شهریور ماه امسال اشاره کرد و گفت: در این مصوبه که به امضای معاون اول رئیس جمهوری رسیده تاکید شده که دولت باید از نظر بخش خصوصی برای تدوین مقررات خود بهره گیرد، اما متاسفانه این اتفاق نمی‌افتد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱ بهمن

به نوشته‌ی روزنامه ایران، «به‌تازگی حامد سلطانی‌نژاد مدیرعامل بورس کالا از ارائه مدلی برای معاملات پهنای باند اینترنت در یک قالب بورسی در بورس کالا خبر داد. سلطانی‌نژاد گفت: در حوزه معاملات پهنای باند اینترنت با وزارت ارتباطات مذاکره کرده‌ایم که هنوز به نتیجه نرسیده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱ بهمن

به گزارش پیوست، استفاده از رمز ایستا به تدریج از ۸ بهمن ماه در بانک‌های کشور محدود می‌شود، پس ا زآن تاریخ استفاده از رمز ایستا فقط برای پرداخت‌های روزانه به صورت تجمیعی زیر۱۰۰ هزار تومان برای هر کارت امکان‌پذیر است.

ادامه مطلب