محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱ شهريور

هزینه فناوری اطلاعات و ارتباطات خانوار ایرانی بر مبنای طرح آمارگیری برخورداری افراد از ICT در کشور اعلام شد.
کل هزینه های فناوری اطلاعات و ارتباطات خانوار ایرانی که از سوی سامانه پایش ICT سازمان فناوری اطلاعات ایران منتشر شده است، براساس مجموعه خدمات و تجهیزات فاوا به دست آمده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱ شهريور

به گزارش دیجیاتو، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مصاحبه‌ای با شبکه NBC آمریکا اظهار کرده که اعتقادی به محدودسازی یا فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی ندارد و از نظر او این کار باعث ضعف سیستم می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱ شهريور

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پس از اختلال در شبکه اینترنت در توییتی خطاب به مدیران ارتباطات زیر ساخت نوشت :"خداحافظ کارانه این ماه هیات مدیره و مدیران مربوطه".

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱ شهريور

به گزارش تسنیم، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان تا پایان سال ۳۰ درصد افزایش می‌یابد.
از ساوه، سورنا ستاری صبح امروز در بازدید چند واحد صنعی دانش‌بنیان با اشاره به توسعه شرکت‌های دانش بنیان اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت شرکت‌های دانش‌بنیان نسبت به سال 96 بهتر شده و علت رکود در برخی شرکت‌های دانش‌بنیان به سبب شرایط تحریم بوده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۳۱ مرداد

بابک حق طلب در گفت و گو با ایبِنا اظهار داشت: در عصر دیجیتال سرعت نوآوری عامل اصلی در موفقیت کسب و کارها است.
مدیر عامل شرکت سرو حامی پارس در ادامه افزود: قابلیت ارائه سرویس ها و اپلیکیشن های بانکی با سرعت بالا یکی از عوامل مهم حضور در بازار برای بانک ها به شمار می‌رود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۳۱ مرداد

به گزارش مهر به نقل از اسپیس، دو فضانورد ناسا روز گذشته از ایستگاه فضایی بین المللی خارج شدند تا یک پایگاه اتصال جدید برای کپسول های سرنشین دار تجاری آتی نصب کنند. این پایگاه اتصال طی پنجمین پیاده روی فضایی در ایستگاه فضایی در سال جاری نصب شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۳۱ مرداد

به گزارش فارس، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: کمیته رجیستری جلساتی را با نمایندگانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت دارد و طی این جلسات ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌برای رجیستری تلفن‌های همراه تصمیماتی اتخاذ می‌شود.
محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره بررسی رجیستری گوشی‌های تلفن همراه گفت: به منظور انجام صحیح و کامل این طرح کمیته رجیستری در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شکل گرفت که ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌این کمیته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ وظیفه کمک به رجیستر شدن تلفن‌های همراه را بر عهده دارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۳۱ مرداد

در حالی که نماد اعتماد الکترونیکی می‌تواند ضمانتی از سایت‌ها به تعهداتشان باشد، به خریداران توصیه شده که هنگام خرید از طریق اینترنت باید با جست‌وجو در وب‌سایت‌های مورد تایید، از صحت این نماد در وب‌سایت‌ها اطمینان حاصل کنند.

ادامه مطلب