محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۸ مرداد

به گزارش مهر به نقل از صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در جلسه‌ای که با حضور محمد کبیری، معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ البرز محمدی، مدیرکل تعاونی‌های تولیدی کشور؛ به همراه رضا نقی‌پور اصل، مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته و دیگر اعضای هیأت مدیره صندوق در محل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان دو طرف به امضاء رسید.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۸ مرداد

ماجرای استخراج ارز مجازی در ایران از تب و تاب نمی افتد، تا حدود یک ماه پیش بحث مصرف برق ماینرها سر زبان‌ها بود، پس از آن، نوبت به قانونی یا غیرقانونی بودن آن‌ها رسید و اکنون موضوع تعرفه‌ای که دولت برای این موضوع در نظر گرفته روی میز قرار دارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۸ مرداد

به گزارش فارس، عضو هیات مدیره شرکت ملی پست گفت: شرکت ملی پست سرویسی را در طرح ستاپ برای استارتاپ‌هایی که در مرحله اول رشد قرار دارند در نظر گرفته است، این سرویس، سرویس شتابدهی نام دارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۷ مرداد

به گزارش مهر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مطالعه سیارات فراخورشیدی در سال های اخیر به یکی از شاخه های مهم اختر فیزیک تبدیل شده است. انگیزه اصلی در این تحقیقات مطالعه شکل گیری سیاراتی است که امکان شکل گیری حیات در آنها وجود دارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۷ مرداد

به گزارش پیوست، دبیر کمیته سلامت وزارت بهداشت در همایش زیست‌بوم خلاق و نوآور سلامت از تدوین آیین‌نامه نحوه فعالیت شرکت‌های حوزه سلامت دیجیتال خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۷ مرداد

به گزارش مهر، رئیس پژوهشگاه فضایی ایران از اتمام برآورد خسارات واقعه سیل فروردین ماه امسال با استفاده از داده‌های ماهواره‌های سنجش از دور و ارائه آن به وزارت کشور تا ۳ هفته آینده خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۷ مرداد

به گزارش خانه ملت، وزیر صنعت، معدن و تجارت می‌گوید: بر اساس مصوبه دولت استخراج و صادرات ارز دیجیتال در ایران بلامانع بوده اما خرید و فروش آن غیرقانونی است.

ادامه مطلب