محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۲ مرداد

عضو هیات علمی پژوهشگاه ICT اعلام کرد: یک عضو هیات‌علمی گروه ارتباطات نوری پژوهشکده فناوری ارتباطات پژوهشگاه ضمن اشاره به آخرین وضعیت پروژه بومی‌سازی تجهیزات انتقال فیبر نوری، تاکید کرد: به محض تحقق بومی‌سازی این تجهیزات، بستر اصلی انتقال در شبکه ملی اطلاعات فراهم می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۲ مرداد

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات با بیان اینکه برای تامین هزینه ها در شرایط تحریم دست در جیب مردم نکردیم، گفت: می خواهیم بروکراسی و دیوانسالاری اداری را متوقف کرده و اولویت های توسعه ای را مد نظر قرار دهیم، در دوره تحول دیجیتال ایجاد دفتر و اداره و حضور فیزیکی و افزایش کارمندان ضرورتی ندارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۲ مرداد

به گزارش تسنیم، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جدیدترین جزئیات ساخت و پرتاب ماهواره ناهید را تشریح کرد و از استفاده ۱۰۰ درصدی از توانمندی داخلی در وزارت ارتباطات خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۲ مرداد

به گزارش فارس، آزمون‌های محیطی خلأ حرارتی و ارتعاشی بسته باتری مدل پروازی ماهواره ناهید یک با موفقیت انجام شد.
به گزارش گروه علمی و دانشگاهی به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فضایی ایران، آزمون‌های محیطی خلأ حرارتی و ارتعاشی بسته باتری جدید (تعویضی) مدل پروازی ماهواره ناهید۱ انجام شد و از لحاظ کارکرد در محیط فضا مورد تأیید قرار گرفت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۲ مرداد

به گزارش مهر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: رفع مشکلات مخابراتی روستاهای کشور، در دستور و اولویت کار وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار دارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۱ مرداد

هر یک از اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل، در شاخص‌هایی از جمله تعداد خطوط واگذارشده دائمی و اعتباری، تعداد کشورهای دارای ارتباط رومینگ، میزان پوشش جاده‌ای، درصد پوشش جمعیتی، شهر و روستاهای تحت پوشش، درصد مکالمات موفق و غیرموفق آمار متفاوتی دارند که توسط رگولاتوری منتشر شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۱ مرداد

غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری سخنگوی قوه‌قضائیه در پاسخ به سوالی درباره مطرح شدن برخی اخبار مبنی بر فیلترشدن اینستاگرام به نقل از معاون اول دادستان کل کشور، گفت: انتظار بر این است جامعه رسانه‌ای ما اخلاق حرفه‌ای و سازمانی خود را به نحو شایسته مراعات کنند. مایه تاسف و تعجب است که اخباری تحت عنوان اخبار قضایی نقل می‌شود که به هیچ عنوان چنین خبری ابراز نشده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۱ مرداد

به گزارش فارس، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: سامانه‌های الکترونیکی کمک می‌کنند تا مراجعات مردمی کاهش پیدا کند و برای آنکه متوجه این کاهش شویم ،باید آمار را به نسبت یک سال پیش مقایسه کنیم.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند