محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۰ مرداد

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات در شهرستان قرچک: بخش ارتباطی ریاضت کشید تا فشار بحران ارزی به مردم منتقل نشود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۰ مرداد

به گزارش تسنیم، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از آغاز ثبت‌نام اینترنت رایگان خبرنگاران و زوج‌های جوان خبر داد.
محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتی از راه‌اندازی سامانه اینترنتی ثبت‌نام دریافت اینترنت رایگان برای زوج‌های جوان و خبرنگاران خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۹ مرداد

به گزارش تسنیم، در کشور ما و در میان جریان‌ها سیاسی و جناح‌های مختلف، کسی را سراغ نداریم که بگوید باید جلوی فناوری گرفته شود و سوال اصلی درباره فناوری این است که در واقعیت چه کسانی در مقابل فناوری ایستاده‌اند؟ و مقصر تعطیل شدن سند بزرگ ICT در کشور چه‌ کسی است؟

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۹ مرداد

به گزارش پیوست، مدیرعامل هلدینگ کسب‌وکار نوین ایرانیان در مطلبی که در سایت ویرگول منتشر کرده سیاست‌های گروه شرکت ایران که بیشتر با برند اسنپ شناخته می‌شود را انحصار‌طلبانه خوانده است.
علیرضا صادقیان با اشاره به انحصاری که این گروه و مخصوصا سرویس «اسنپ‌فود» در بازار سفارش آنلاین غذا ایجاد کرده گفته است که اسنپی‌ها با این حرکت‌های انحصارطلبانه در یک کلام، کمر به قتل دیگر کسب‌وکارهایی بسته‌اند که در این فضا فعالیت می‌کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۹ مرداد

به گزارش ایسنا، تعداد خطوط فعال تلفن همراه تا پایان سه ماهه‌ی اول سال جاری، بیش از ۱۱۵ میلیون است که ضریب نفوذ را به بیش از ۱۳۹ درصد می‌رساند.
۱۹ مردادماه سال ۷۳ بود که عرضه سیم‌کارت تلفن همراه در ایران رسماً آغاز شد و امسال، ۲۵ سال از واگذاری و آغاز به کار اولین سیم‌کارت‌ها می‌گذرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۹ مرداد

به گزارش مهر، رئیس پژوهشگاه فضایی ایران گفت: ساخت ماهواره سنجش از دور «پارس ١» تا اواخر امسال به اتمام می‌رسد.
حسین صمیمی امروز در کارگاه آموزشی فناوری فضایی و کاربردهای آن، گفت: ٤ پروژه اصلی در پژوهشگاه فضایی ایران در حال پیگیری است که شامل ساخت ماهواره های ناهید یک و دو و پارس یک و نیز بلوک انتقال مداری سامان می شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۹ مرداد

به گزارش دیجیاتو، بر اساس اعلام «مهدی الیاسی»، معاون سیاستگذاری و توسعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ۴ هزار شرکت دانش بنیان در کشور وجود دارند و ازین تعداد ۱۲۷ شرکت برتر گردش مالی بالاتر از ۵۰ میلیارد تومان دارند که ۱۸ درصد آنها به طور مستقیم در حوزه سلامت فعالیت دارند و می‌توانند از بازیگران اصلی اقتصاد دانش بنیان در منطقه باشند. به گفته «علی وحدت» رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی همین ظرفیت موجب شده تا امسال بودجه ۴۰۰ میلیارد تومانی برای حمایت از شرکت‌های حوزه سلامت در صندوق فناوری مصوب شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۹ مرداد

به گزارش دیجیاتو، راه‌اندازی پرونده الکترونیک سلامت از ابتدای برنامه ششم توسعه , با انتخاب نمونه‌ای استاندارد به صورت جدی‌تری پیگیری شد. حالا وزیر بهداشت می‌گوید طراحی پرونده الکترونیک سلامت و شیوه‌های دسترسی عموم مردم به آن تکمیل شده و کارشناسان در مرحله ارتقای سطح امنیت آن هستند تا اطلاعات پزشکی و درمانی افراد مورد سوء استفاده قرار نگیرد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند