محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۳ مرداد

مجری پروژه تدوین نقشه راه فناوری های کوانتومی کاربردپذیر در حوزه فاوا، ضمن توضیح پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در فناوری کوانتومی، پژوهشگاه ICT را به عنوان بازوی مشورتی در تدوین نقشه راه این فناوری عنوان کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۳ مرداد

به گزارش پیوست، این اپلیکیشن پرداخت مالی به صورت یک شرکت فین‌تک در گروه دیجی‌کالا شکل گرفته است تا بتواند سرویس‌های اکوسیستم بانکی و پرداختی کشور را تجمیع کند و برخی از خدمات ارزش افزوده و نوآورانه را پیاده‌سازی کند.
محمد بخشی، توسعه دهنده ارشد کسب‌وکار اپلیکیشن «دیجی‌پی»در گفتگو با پیوست اعلام کرد: برای دریافت مجوز پرداختیاری در مرحله نهایی کردن قرارداد با شاپرک هستیم و تاهفته آینده این قرارداد به امضا می رسد و برند پرداختیاری با نام دیجی‌پی شروع به فعالیت می‌کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۳ مرداد

به گزارش مهر، رئیس سازمان فضایی ایران گفت: روند تکمیل و پیشرفت ۳ پروژه ماهواره‌ای «ناهید۱، ظفر و پارس۱» با تاکید بر بومی‌سازی این فناوری، در حال اجرا است.
مرتضی براری در اینستاگرم نوشت: توسعه فناوری فضایی و بومی سازی آن علاوه بر اینکه افزایش اقتدار کشور را به همراه دارد، باعث رشد دانش و بلوغ علمی شده و ظرفیت بسیار مناسبی برای ارتقاء اشتغالزایی در کشور است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۳ مرداد

معاون امورپستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از رفع قطعی اپراتور ایرانسل در تهران خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وی گفت : قطعی اینترنت اپراتور ایرانسل مربوط به قطع فیبر داخلی این شرکت در محدوده ی میدان آزادی بوده که در پی آن ۷۳ سایت ایرانسل به مدت ۳ ساعت قطع شده بود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۳ مرداد

به گزارش شرکت مخابرات ایران، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل علاوه بر کسب رتبه نخست ارزیابی عملکرد برای سومین بار متوالی، ۲۶۰ درصد کاهش هزینه در سال ۹۷ نسبت به سال۹۶ داشته است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۳ مرداد

به گزارش ایسنا، در صورتی که با وجود انجام فرآیندهای مربوط به رجیستری و یا ناآگاهی از این فرآیندها، پیامکی مبنی بر قطع سرویس در اپراتورهای همراه دریافت کرده‌ یا ارتباط شما قطع شده‌ است، مشکل خود را با سامانه‌ همتا مطرح و موضوع را پیگیری کنید.
با اجرای طرح رجیستری، در راستای حفظ حقوق مشترکان و جلوگیری از فروش گوشی‌های قاچاق به جای گوشی‌های قانونی، صرفا گوشی‌هایی که از مبادی قانونی وارد کشور شده‌اند، فعال خواهند شد. بنابراین در صورتی که شناسه‌ گوشی در سیستم اپراتوری ثبت نشده باشد، برای کاربر پیامکی ارسال می‌شود که تنها تا یک ماه دیگر از شبکه خدمات دریافت خواهد کرد و پس از آن از شبکه سرویس نخواهند گرفت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۳ مرداد

به گزارش پیوست، جلسه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه که با نام کمیته فیلترینگ شناخته می‌شود بعد از گذشت ۲ سال به ریاست دادستان کل کشور برگزار شد.در جلسه امروز تمامی اعضای کارگروه به جز ۲ عضو ناظر که از بین نمایندگان مجلس انتخاب می‌شوند حضور داشتند. همچنین در خبری که در این مورد خبرگزاری «میزان» منتشر کرده از دیگر حاضران جلسه امروز نماینده‌ای از مرکز ملی فضای مجازی بوده‌ است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۳ مرداد

به گزارش مهر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر ضرورت همکاری‌های مشترک با نهادهای بین‌المللی به‌ ویژه یونیدو برای توسعه فناوری اطلاعات و کمک به رشد کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات تأکید کرد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند