محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۶ مرداد

به گزارش مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یک هیات فناوری متشکل از ۵۰ شرکت دانش بنیان، خلاق و فناور در حوزه‌های مختلف به ریاست سورنا ستاری معاون علمی و فناوری به چین سفر می‌کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۶ مرداد

حسین سالار آملی در گفتگو با مهر درباره همکاری ایران و سازمان تحقیقات هسته ای اروپا (CERN) گفت: سرن یک مرکز تحقیقاتی مهم در دنیا است که بخشی از آن در سوئیس و بخشی هم در قسمت فرانسه نشین قرار دارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۶ مرداد

به گزارش پیوست، سازمان امور مالیاتی ملزم به استفاده از سامانه‌های برخط برای ثبت نام مودیان مالیاتی شد. هیات مقررات‌زدایی در مصوبه‌ای که روز ۲۵ مرداد تصویب و ابلاغ کرده، سازمان امور مالیاتی را ملزم کرد تا ظرف ۲ ماه اطلاعات مودیان را با استفاده از سرویس‌های اطلاعاتی الکترونیکی از پایگاه اطلاعاتی موجود مراجع مرتبط استعلام و بدون نیاز به ورود اطلاعات توسط متقاضی روی پایگاه سازمان امور مالیاتی درج کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۵ مرداد

هر چقدر هم درباره برابری توانایی‌های مرد و زن در عرصه‌های مختلف روشنگری کنیم، باز هم این نگاه –هر قدر اندک- در بطن جامعه وجود دارد که خانم‌ها شاید نتوانند از عهده برخی کارها، برآیند. مریم موسوی، مدیر پروژه ماهواره ناهید ۱ روبه‌روی ما نشست و از زیر و بم این پروژه مهم ملی گفت؛ ماهواره‌ای که سه سال قبل کار ساختش به اتمام رسید و قرار است آخر امسال پرتاب شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۵ مرداد

به گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، معاون راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری اعلام کرد: براساس رتبه‌بندی اتحادیه جهانی ارتباطات (ITU) سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی امتیاز رگولاتوری نسل سوم را کسب کرد.
سید بابک ابراهیمی افزود: رگولاتوری ایران در سال ۲۰۱۷ با ۱۷۷ امتیاز رتبه ۸۷ را در میان رگولاتوری‌های عضو ITU کسب کرده بود که در سال ۲۰۱۸ با کسب ۵ امتیاز بالاتر به رتبه ۷۷ ارتقاء یافت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۵ مرداد

نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت به ادعای قطعی خودخواسته اینترنت واکنش نشان داد.
به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پی توییت یک کاربر شبکه اجتماعی توییتر که با تقطیع بخشی از مصاحبه اخیر محمدجواد آذری جهرمی با خبرگزاری ایرنا مدعی شده بود وزارت ارتباطات خودخواسته اینترنت را جهت آزمودن شبکه ملی اطلاعات قطع کند؛ نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت به طرح این ادعا واکنش نشان داد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند