محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲ شهريور

به گزارش دیجیاتو، وزیر ارتباطات از تلاش دولت برای عرضه یک گوشی مناسب یک و نیم میلیون تومانی «ساخت داخل» خبر داده و تاکید کرده که تست‌های اولیه این گوشی توسط صد کاربر انجام شده تا بتوان ایرادات آن را برطرف کرد و یک گوشی کاربردی به دست مصرف‌کنندگان رساند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲ شهريور

آمار منتشره توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی حاکی است تاکنون ۱۳۴ هزار و ۱۴۵ خط شخصی به دلیل مزاحمت پیامکی قطع شده است.
برای جلوگیری از ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، راه‌های مختلفی از جمله استفاده از سامانه #۸۰۰* که برای ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی که از طریق سامانه‌های ارسال پیام کوتاه و با سرشماره‌های مختلف برای مشترکان تلفن همراه ارسال می‌شد، ایجاد شد و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز سامانه ۱۹۵ را برای ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی که با شماره‌های شخصی ارسال می‌شدند، راه‌اندازی کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲ شهريور

تعداد مشترکان اینترنت سیار که از نسل‌های ۳ و ۴ اینترنتی استفاده می‌کنند، تا پایان بهار امسال به بیش از ۶۲ میلیون رسید و ضریب نفوذ ارتباطات سیار را به ۷۴.۸۳ درصد رساند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲ شهريور

کمتر کسی را می‌توان یافت که با نامش آشنا نباشد. او جزو وزیرانی است که ورودش به کابینه با حاشیه‌های بسیاری همراه بوده و تا همین امروز نیز این حاشیه‌ها به جزء جداناپذیر او بدل شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲ شهريور

با اجرای شبکه ملی اطلاعات یک راهبرد برای ایجاد فضای مجازی در دسترس، پایدار، ارزان و امن شکل می‌گیرد تا از این طریق کسب و کارها براحتی و با کیفیت بتوانند توسعه پیدا کنند و به نوعی خدمات باکیفیت همه جا در دسترس کاربران باشد.
این روزها بسیاری بر این اعتقاد هستند که شبکه ملی اطلاعات به معنی دیوار کشیدن در اطراف فضای مجازی کشور و به نوعی فیلترینگ و محدودسازی است و سعی بر آن دارند که نظر خود را به دیگران القا کنند و این درحالی است که با اجرای شبکه ملی اطلاعات قرار بر آن نیست که محدود‌سازی در کشور صورت بگیرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲ شهريور

آخرین مهلت ارسال مقاله به کنفرانس تهران هوشمند که طی روزهای ۱۸ و ۱۹ آذرماه امسال برگزار می‌شود، اعلام شد.
کنفرانس تهران هوشمند توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و با مشارکت دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود که ۱۵ آبان ماه آخرین مهلت ارسال مقاله به این کنفرانس است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱ شهريور

به گزارش مهر، عطاالله ربانی با اشاره به نقش و جایگاه صندوق نوآوری و شکوفایی در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان گفت: پیشنهاد می دهیم برای حمایت بیشتر از شرکت‌های دانش بنیان، دستگاه‌های مختلفی که از این شرکت‌ها حمایت می‌کنند کمک کنند تا آنها بدهی‌های خود را از محل‌ درآمدهایی که در آینده کسب خواهند کرد پرداخت کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱ شهريور

به گزارش ایسنا، تعداد مشترکان اینترنت ثابت تا پایان سه ماه‌ ابتدایی سال جاری، بیش از ۹ میلیون است که ضریب نفوذ اینترنت ثابت را به ۱۰.۹ درصد رسانده است.
انواع سرویس‌های موجود در اینترنت در ایران، به‌دلیل داشتن ویژگی‌های متمایز از هم، برای کاربران با شرایط مکانی و موقعیتی متفاوت ارائه می‌شود. سرویس‌های پرسرعت فراهم‌شده از سرویس‌های ثابت تا نقطه به نقطه و درنهایت همراه را شامل می‌شوند که هر سرویس نیز در خود دارای انواع مختلفی سرویس‌های متمایز از هم است که کاربران اینترنتی بسته به شرایط و نیاز خود می‌توانند مناسب‌ترین سرویس را انتخاب کنند.

ادامه مطلب