محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۴ شهريور

مشاور بانوان معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری گفت: در سال ۹۶ از تعداد کل شرکت‌های دانش بنیان تنها ۱۰ درصد توسط بانوان هدایت می‌شده که این تعداد در سال ۹۷ به ۱۲ درصد افزایش پیدا کرده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۳ شهريور

مدتی قبل شهرداری تهران به علت صدور مجوز تاکسی‌های اینترنتی از اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی شکایت کرد. رئیس اتحادیه کشوری کسب و کار مجازی معتقد است این کار مانع تراشی در مسیر کارآفرینان کشور است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۳ شهريور

با ابطال ابلاغیه بانک مرکزی درمورد رمزارزها، مقرر است سند توسعه‌ای برای نشر کریپتوها تدوین و ابلاغ شود و در این شرایط به نظر می‌رسد استفاده از بیت‌کوین هم در مسیر تازه‌ای قرار بگیرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۳ شهريور

به گزارش آی‌تی ایران، شهرداری تهران با آمدن پیروز حناچی تصویری از یک مجموعه علاقه‌مند به استارتاپها را نشان داد. او از مجموعه‌های استارتاپی مثل کارخانه نوآوری بازدید کرد. معاونانش در جلسات استارتاپی شرکت کردند و شهر هوشمند مرتبا از زبان مدیران شهرداری شنیده می‌شود اما در واقع این نهاد همچون گذشته به کسب و کارهای تکنولوژی محور نوپا به عنوان سدی برابر کسب و کارهای سنتی که خود متولی آن است – مانند تاکسیرانی – نگاه می‌کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۳ شهريور

تاکنون هیات مدیره شستا و رایتل برای انتخاب مدیرعامل رایتل به جمع بندی نرسیده‌اند.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در پی به جمع بندی نرسیدن هیات مدیره شستا و رایتل برای انتخاب مدیرعامل رایتل، همچنان این اپراتور با شرایط قبل و با سرپرست اداره می‌شود.
از بهمن ماه سال گذشته تاکنون، سعید کریم‌زاده سرپرست شرکت خدمات ارتباطی رایتل است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۳ شهريور

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: کابینه دولت دوازهم و وزارت ارتباطات با انگیزه و تلاش درصدد این هستند که شکاف بین مناطق شهری و روستایی را از بین ببرند تا عدالت اجتماعی خدشه‌دار نشود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۳ شهريور

به گزارش مهر، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تدوین آیین‌نامه جامع برای صدور گواهی تائید نمونه تجهیزات ارتباطی با هدف افزایش کنترل کیفیت در ورود تجهیزات ارتباطی به کشور خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲ شهريور

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری شکل‌گیری ۴۵۰۰ شرکت دانش‌بنیان و حضور ۳۰۰ هزار متخصص فعال در این حوزه را زیرساخت‌های اقتصاد دانش‌بنیان برشمرد و گفت: همه این زیرساخت‌ها در دولت‌ یازدهم و دوازدهم ایجاد شده است.

ادامه مطلب