محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۶ خرداد

به گزارش ایلنا، بیت‌الله عبداللهی در جریان سوال از وزیر ارتباطات فناوری اطلاعات در خصوص در خصوص ارتباطات تلفن همراه، اینترنت و اشتراک تلفن ثابت در روستاها گفت: آقای وزیر برای ما به صورت مشخص و شفاف بیان کنید که در کدام روستاهای کشور امکان ارتباط تلفن همراه وجود دارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۵ خرداد

به گزارش ایلنا، سورنا ستاری در افتتاحیه هشتمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس ۲۰۱۹ با اعلام این خبر افزود: اکوسیستم نوآوری ازرشمندترین چیزی است که موجب می‌شود جامعه به سمت نوآوری رفته و نیروهای انسانی خود را حفظ کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۵ خرداد

به گزارش ایلنا، رسول سرائیان در نشست خبری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ با بیان اینکه این نمایشگاه بزرگترین رویداد در حوزه فناوری کشور به شمار می‌رود اظهار کرد: امسال نمایشگاهی را تجربه خواهیم کرد که در ۲۵ سال نمایشگاه الکامپ بی‌سابقه است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۵ خرداد

به گزارش ایلنا، رضا حیدری در نشست خبری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با بیان اینکه برای حضور شرکت‌های داخلی شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته‌ایم، اظهار کرد: یکی از این شرایط عدم افزایش تعرفه‌های نمایشگاهی نسبت به سال گذشته است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۵ خرداد

به گزارش ایلنا از وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی در همایش بین‌المللی معرفی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری استان مازندران، با اشاره به ظرفیت‌های بسیار استان برای سرمایه‌گذاری، گفت: شیلات، دامداری، کشاورزی و گردشگری برخی از ظرفیت‌های استان مازندران است که هم در داخل و هم در خارج از کشور بازارهای خود را دارد و نیازمند سرمایه‌گذاری‌های بیشتر است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۵ خرداد

به گزارش ایلنا، امیر ناظمی در نشست خبری کارنامه دولت الکترونیکی کشور که در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور برگزار شد، با بیان اینکه شاهد بهبود وضعیت کشور در شاخص دولت الکترونیک هستیم، اظهار کرد: ارزیابی شش ماه یک بار دولت الکترونیک به شفاف‌تر شدن مسیری که طی می‌کنیم کمک زیادی می‌کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۵ خرداد

به گزارش مهر، سورنا ستاری عصر امروز در نشست صمیمی رئیس مجلس شورای اسلامی با شرکت‌های دانش‌بنیان و مدیران پارک فناوری پردیس، اظهار کرد: علیرغم برخی کم لطفی ها ما از سوی مجلس شورای اسلامی حمایت شدیم و بودجه خوبی گرفتیم.
وی افزود: ما باید اکوسیستم داشته باشیم زیرا پول حرف اول را در اقتصاد نمی‌زند بلکه عامل پنجم یا ششم در پیشرفت محسوب می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۴ خرداد

به گزارش مهر، علی لاریجانی از شرکت‌های دانش بنیان و دستاوردهای پارک فناوری پردیس بازدید کرد.
شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپی در حوزه‌های فناوری پزشکی (دارویی و تجهیزات پزشکی)، نانو فناوری، نرم افزار و الکترونیک، مکانیک و مخابرات و ای تی دستاوردهای خود را در این بازدید به نمایش گذاشتند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند