محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۳۰ خرداد

به گزارش مهر، در حال حاضر شهرهای ما به خصوص کلانشهرها در مسیری قرار گرفته اند که با تولید انبوه زباله علاوه بر تحت تأثیر قرار دادن سلامت افراد، محیط زیست را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۳۰ خرداد

به گزارش مهر به نقل از پژوهشگاه فضایی ایران، آزمون‌های صحه‌گذاری و تحویل‌دهی ایستگاه‌های زمینی ماهواره مخابراتی ناهید ١ در مرکز فضایی قشم با حضور ناظران و کارشناسان سازمان فضایی و پژوهشگاه فضایی ایران انجام می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۳۰ خرداد

علی آزادگان در گفتگو با مهر با بیان اینکه آغاز تابستان مصادف با طولانی‌ترین روز سال است، اظهار کرد: اول تیر در تقویم هجری شمسی همزمان با انقلاب تابستانی است. انقلاب تابستانی زمانی است که خورشید به حداکثر میل آسمانی خود می‌رسد و کوتاه‌ترین سایه ممکن را برای ما اهالی نیم‌کره شمالی زمین ایجاد می‌کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۹ خرداد

شبکه استارتاپی آسیا و اقیانوسیه به منظور همکاری و تعامل میان کشورهای عضو اسکاپ توسط پارک فناوری پردیس رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، میلاد صدرخانلو رئیس شبکه فن بازار ملی ایران، با اشاره به رونمایی سامانه «اپک استارت‌آپ دات نت»، در نشست اسکاپ به‌عنوان شبکه استارت‌آپی آسیا و اقیانوسیه گفت: این شبکه تلاش دارد استارت‌آپ‌هایی که در کشورهای عضو مجمع آسیا و اقیانوسیه قرار دارند را در این پایگاه اینترنتی گردهم آورد تا با هم ارتباط برقرار کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۹ خرداد

به گزارش ایسنا، دادستان کل کشور گفت: اقدامات خوبی را در راستای رفع مشکلات این فضا در ماه‌های گذشته داشتیم و از آغاز تیرماه نیز شاهد تحولاتی قابل توجه در فضای مجازی خواهیم بود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۹ خرداد

به گزارش پیوست، بنیان‌گذار علی‌بابا که به تازگی به عنوان رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی تهران برگزیده شده با اشاره به اینکه برنامه آینده کمیسیون گردشگری قانون‌زدایی در این حوزه است، اعلام کرد در دور جدید فعالیت‌های کمیسیون گردشگری می‌خواهد اتاق بازرگانی بستری باشد تا هر فعال حوزه گردشگری خدمات خود را فارغ از دغدغه‌های قانونی به راحتی عرضه کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۹ خرداد

به گزارش آی‌تی‌من، مرکز پردازش دیجی‌کالا امروز میزبان معاون فضای مجازی دادستانی کل کشور بود. در این دیدار جاویدنیا، و همراهانش از قسمت‌های مختلف مرکز پردازش، کارخانه محتوا و خدمات مشتریان بازدید کردند و سپس سعید و حمید محمدی، مدیران عامل دیجی‌کالا، در مورد فعالیت‌های این برند در جهت حمایت از کسب‌وکارهای ایرانی صحبت کردند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۸ خرداد

به گزارش مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری برای ایجاد یک شتاب دهنده در حوزه غذاهای دریایی با یکی از بزرگترین شرکت های تولید این نوع غذاها در کشور به توافق رسیده است.

ادامه مطلب