محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۴ خرداد

به گزارش مهر، علی لاریجانی عصر امروز در نشست صمیمی با شرکت‌های دانش‌بنیان و مدیران پارک فناوری پردیس خطاب به مدیران شرکت‌های دانش بنیان پارک فناوری پردیس خاطرنشان کرد: اکنون در آستانه جهش‌های بزرگ هستیم و تحریم‌ها هم کمک کرده که شرکت‌های بزرگ خرید خارجی نداشته باشند و این می‌تواند رویکردی برای کمک به شما باشد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۴ خرداد

به گزارش مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، دکتر سیاوش ملکی‌فر به تشریح حمایت‌های صندوق نوآوری از شرکت‌های دانش‌بنیان آسیب دیده در سیل اخیر پرداخت و گفت: از مجموع بیش از چهار هزار شرکت دانش بنیان در کشور، بر اساس آخرین آمار کارگروه ارزیابی و تشخیص شرکت‌های دانش‌بنیان صلاحیت، ۳۷ شرکت در استان گلستان، ۱۹ شرکت در استان لرستان، ۴۵ شرکت در استان کرمانشاه، ۷۲ شرکت در استان خوزستان و ۱۵۴ شرکت در استان فارس مشغول به فعالیت هستند که ممکن است بر اثر سیل دچار آسیب شده باشند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۴ خرداد

به گزارش مهر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه پوشش عمده اینترنت نسل پنجم برای کاربران خانگی است، گفت: تست‌های مرتبط با اینترنت نسل پنجم در تهران انجام می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۴ خرداد

به گزارش فارس، امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات در نشست خبری در محل وزارت ارتباطات از عملکرد برخی دستگاه‌های دولتی در زمینه پروژه دولت الکترونیک انتقاد کرد و گفت: بیشترین استعلامات مورد نیاز دستگاه‌ها باید از سوی قوه قضائیه و ناجا انجام گیرد که این دو دستگاه، خارج از حیطه دولت قرار دارند و در وضعیت فعلی، پاسخ استعلامات دولت را نمی‌دهد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۴ خرداد

به گزارش مهر، معاون مرکز ملی فضای مجازی از تدوین سند نظام جامع تنظیم مقررات در حوزه فضای مجازی خبر داد و گفت: این سند آماده طرح در شورای عالی فضای مجازی برای تصویب نهایی است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۴ خرداد

به گزارش مهر، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات،مقررات آزادسازی خدمات مکالمه صوتی بین‌الملل صادره و وارده به کشور را که پیش از این تنها در انحصار شرکت ارتباطات زیرساخت بود، تصویب کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۴ خرداد

به گزارش ایسنا، نتایج پنجمین دوره ارزیابی خدمات الکترونیکی امروز اعلام شد؛ بر این اساس، تحقق بلوغ الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی کشور در ارزیابی دوره پنجم به ۶۲ درصد رسید.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۳ خرداد

به گزارش مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یکی از اولویت‌های ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری در سال جاری اجرایی کردن طرح بهره مندی روستاییان از خدمات ماهواره است. این خدمات به روستاییان در توسعه کشاورزی، افزایش تولید و برنامه‌ریزی مؤثر در کشاورزی و ایجاد و توسعه مرکز اطلاعات و مدیریت منابع روستایی کمک می‌کند.

ادامه مطلب