محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۲ خرداد

پیشنهاد کمیسیون اقتصادی دولت برای تعیین تکلیف استخراج رمزارز و فناوری زنجیره بلوکی که یکشنبه گذشته در هیات دولت مطرح شده‌ بود رای نیاورد و به تصویب نرسید. این مصوبه برای بررسی بیشتر به کمیسیون اقتصادی دولت برگشت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۲ خرداد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برنامه ویژه‌ای برای ۵۰۰ روستای محروم از پوشش تلفن همراه داریم و تا پایان سالجاری ۵۰ درصد این روستاها به شبکه ملی ارتباط متصل شوند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۱ خرداد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و هیات همراه راهی استان کردستان شد تا با افتتاح پروژه‌های جدید ارتباطی و بررسی وضعیت موجود، توسعه ارتباطات در این استان شتاب گیرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۱ خرداد

دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات اعلام کرد: مرکز ملی تبادل اطلاعات در دو ماهه اول امسال بیش از ۹۴ میلیون تراکنش انجام داده است و این رقم در سال گذشته بیش از ۳۷۰ میلیون تراکنش بوده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۱ خرداد

به گزارش خانه ملت، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، درباره ۶۰۰ هزار گوشی همراه که در گمرک مانده‌اند، گفت: این موضوع به جلسه سران سه قوه ارجاع شد، چرا که اختلافی میان دستگاه قضا و دولت درباره آزادسازی این گوشی‌ها ایجاد شده بود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۱ خرداد

استفاده از فناوری‌های حوزه ICT، درصورت هماهنگی و ایجاد توازن بین کشورهای منطقه‌ای و جهان، دستاوردهای بیشتری را از نظر اقتصادی و اجتماعی ایجاد می‌کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۱ خرداد

به گزارش ایسنا، نمیانده مردم مشهد در مجلس گفت: وزیر ارتباطات جوان ما می‌خواهد رئیس جمهور شود خب بیاید بشود، اما باید به وظیفه خود عمل کند. در شهر مشهد مردم نمی‌توانند تماس تلفنی بگیرند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۰ خرداد

به گزارش مهر، سورنا ستاری امروز در اولین اجلاس نوآوری آسیا و اقیانوسیه که در سالن اجلاس سران با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، گفت: موضوع محوری این اجلاس استارتاپ‌های فناوری در مسیر توسعه پایدار است، زیرا این موضوع برای کشور ما ایران موضوعی فوق‌العاده جذاب و مهم است.

ادامه مطلب